• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

A funzione divalvola di gomma:

A valvula di gomma hè aduprata per riempie è scaricate u gasu in u pneumaticu è per mantene a pressione in u pneumaticu.Valve valve hè una valve unidirezionale, a vittura usata in u pneumaticu ùn hè micca pneumatici di liner, in a struttura di a valve valve è u pneumaticu hè separatu da l'altru, valve valve hè stallatu in u rim per ghjucà u so rolu.

Una valvula in un pneumaticu:

Cum'è l'unica parte di u veiculu in cuntattu cù a terra, u pneumaticu hè di grande impurtanza per a sicurità di u veiculu.Per un pneumaticu, in più di a curona, strata di cinturione, strata di cordone, strata ermetica di parechje parte per custruisce una struttura internu solidu, avete mai pensatu chì a bocca di a valvula chjuca ghjoca ancu un rolu impurtante in a sicurezza di guida?

A bocca di a valvula è u pneumaticu sò separati l'un da l'altru:

A valvula di valve hè una valvula unidirezionale utilizata per riempie l'aria in u pneumaticu è mantene a pressione di l'aria in u pneumaticu, a valvula di valvula hè strutturalmente separata da u pneumaticu, è a valvula di valvola hè muntata nantu à u rim per fà a so funzione..

412
414
413

Ogni struttura di a valvula hà a so propria funzione:

Ancu s'è a funzione di a bocca di valvula hè chjuca, ma in a struttura pò esse divisa in corpu di valvola, gasket, gasket, fasteninglug nuts, valve core, valve cap sti parti, è ogni parte hà u so rolu.Pigliendu a valvula di metallu per esempiu, a struttura di a valvula, u corpu di a valvula, hè l'unicu modu per chì u gasu entre in u pneumaticu, mantene ancu è prutegge u core di a valvula: a noce di fissazione, cum'è u nome implica, face a bocca di valvola. è urim d'acciaiopiù sicuru;dui materiali diffirenti di a gasket sò usati in cunghjunzione cù a noce di fissazione;A guarnizione di gomma hè aduprata per sigillà u latu internu di a rotella per impedisce a fuga d'aria, è u tappu di valvola chì hè spessu persu pò evità chì i corpi straneri disturbanu a bocca di a valvola, è à u stessu tempu ottene u sigilamentu secundariu di a bocca di valvola. Mentre chì u core di a valvula assicura l'iniezione liscia di gasu in u pneumaticu, hà ancu a funzione di impedisce u gasu di fughje.

Diverse caratteristiche di a valvula di materiale:

Dopu à l 'intruduzioni di differente valvola di materiale, avemu da presentà e caratteristiche di differente valvola di materiale per voi.Hè ghjustu, cum'è diversi materiali metalliche sò usati in tutti l'aspetti di parti di l'automobile, a valvula ùn hè più una sola materia di gomma, i materiali metallici sò stati largamente usati in a valvula, è in u mercatu attuale, gomma, acciau, lega d'aluminiu trè tippi. di valvula di materiale hè u più cumuni.Trè tippi di valvola di gomma di valvola di materiale cum'è a valvola di materiale più cumuna, low cost in modu chì a valvola di gomma di gomma hè largamente assemblata nantu à a rotella originale.

Sustituite a valvula di gomma è ancu u pneumaticu:

A causa di l'inevitabbile invechjamentu di i materiali di gomma, u corpu di a valvula hà da crepa gradualmente, deformazione, perdita di elasticità.È quandu u veiculu di guida, a valvula di gomma hà ancu oscillatu avanti è avanti cù a deformazione di a forza centrifuga, chì prumove in più l'anziane di gomma.In generale, a vita di a valvola di gomma per 3 -4 anni, è quasi u listessu cum'è a vita di serviziu di u pneumaticu, per quessa, hè cunsigliatu per rimpiazzà a valvola di gomma cù u pneumaticu.


Tempu di Postu: Feb-02-2023