• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Fate un bonu travagliu di prutezzione di i pneumatici:

L'ispezione di mantenimentu di pneumatici di rutina prima, durante è dopu à u travagliu di un ghjornu affetta direttamente u chilometru è u costu di u pneumaticu, chì deve esse attentu à i cunduttori.

Verificate prima di lascià a vittura:

(1) verificate s'ellu a prissioni di pneumatici cunforma à i rigulamenti, se ucore di valvulaperdite aria, sia ucappucciu di valvulahè cumpletu, se u nozzle valvola tocca urimo u tamburu di frenu, sia u nut di a rota sia alluntanatu.

(2) verificate s'ellu a noce di rim hè ferma o micca, è s'ellu ci hè un fenomenu di strofinamentu di u pneumaticu, cum'è a piastra foglia, u Fender è a scatula di carica, etc.

(3) cuntrolla è cuntà tutti l'arnesi à bordu, cum'è ferri di pneumatici, Jacks, noci di rota, chiavi a socket, barometri, martelli a manu, cutters di pietra, cunei è nuclei di valvola di ricambio.

Ispezione in strada:

(1) esse realizatu in cunjunzione cù diverse opportunità cum'è a fermata è a carica è a scaricamentu.U locu di parcheghju deve sceglie pulitu, pianu, frescu (in l'estiu) è ùn affettanu micca altri veiculi attraversu u locu.

轮胎

(2) Pulisce e petre in i gemelli è e pietre di groove di mudellu è altri detriti.

(3) Verificate l'usura di i pneumatici, cumprese a banda è u latu di u fenomenu di usura anormale di u pneumaticu, se a pressione di l'aria hè abbastanza, se a temperatura di i pneumatici hè normale, se ci hè danni à u rim.

Verificate dopu à u travagliu:

Dopu un ghjornu di travagliu, a vittura deve esse parcheggiata in una zona di parcheghju secca, pulita, senza oliu;i zoni friddi duveranu esse regularmente per caccià a neve è u ghjacciu nantu à u parcheghju, per ùn stancu è ghjacciu in terra inseme.Un altru travagliu di ispezzione è a partenza è a manera di basi simili, ma nantu à a strada s'ellu u rimpiazzamentu di i pneumatici di ricambio, i pneumatici guastatu deve esse puntuale mandatu à riparà, è cumponenu i registri di iscrizzione è disassemblamentu.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022