• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

TPMS significa i sistemi di monitoraghju di a pressione di i pneumatici, è sò custituiti da questi picculi sensori chì vanu in ognuna di e vostre roti, è ciò chì anu da fà hè chì dicenu à a vostra vittura quale hè a pressione attuale di ogni pneumaticu.

Avà u mutivu perchè questu hè cusì impurtante hè di avè i vostri pneumatici gonfiati currettamente, vi darà u megliu rendimentu, u megliu ecunumia di carburante, hà da riduce i salti è allargerà a vita di i vostri pneumatici.

封面

Eccu i dati di ricerca nantu à a relazione trà a pressione di i pneumatici, u cunsumu di carburante è a vita di serviziu

图片5

Da u graficu di dati sopra, pudemu sapè chjaru:

· Quandu a pressione di i pneumatici hè 25% più altu di a pressione standard, a vita di i pneumatici serà ridutta da 15% ~ 20%.

· Quandu a temperatura di i pneumatici hè più altu di u limitu di temperatura massima (in generale micca più di 80 gradi Celsius), l'usura di i pneumatici aumenterà da 2% per ogni gradu di crescita.

· Quandu a pressione di i pneumatici hè insufficiente, l'area di cuntattu trà u pneumaticu è a terra aumenta, è a forza di attritu aumenta, risultatu in u cunsumu di carburante aumentatu è l'emissioni di contaminazione di i veiculi.

· Pressione insufficiente o troppu alta di i pneumatici pò ancu affettà a manipolazione ottima di u veiculu, è pò ancu aumentà l'usura anormali di i cumpunenti di u veiculu, cum'è u sistema di sospensjoni.

Relazione Sensore è Veiculu

图片6

Sensore TPMS in Veiculu

Sensoremanda infurmazione à u Receiver cù un signalu wireless RF d'alta frequenza (315MHz o 433MHz) secondu un certu protokollu.

Ricevitore, trasmette l'infurmazioni à l'ECU attraversu a cunnessione cablata.

ECU, chì trasmette l'infurmazioni à u Dash Board.

PS: U protocolu di u sensoru hè a regula di cumunicazione trà u sensoru è u receptore stipulata da l'OEM.U cuntenutu di u protocolu, cumpresu l'ID di u sensoru, a pressione rilevata, a temperatura è altre informazioni.Diversi vitture anu protokolli di sensori diffirenti.

L'ID di u sensoru hè cum'è u numeru d'ID, ùn ci hè assolutamente nisun sensor OE cù u stessu ID.Quandu ogni veiculu hè fora di a linea di assemblea, i so propri 4 sensori sò stati registrati in a so propria ECU.Quandu corre nantu à a strada, ùn identificà micca per errore i sensori in altri veiculi.

Allora quandu u veiculu rimpiazza u sensoru,
1, o rimpiazzà u listessu protocolu, u listessu ID, u sensor.
2. Sia rimpiazzà u sensoru cù u listessu protocolu ma ID differente, è poi registrà stu novu sensor ID à l'ECU di u veiculu.

Questa azzione di registrà u novu sensoru ID à l'ECU di u veiculu hè di solitu chjamatu TPMS Relearn in i mercati europei è americani.

Dopu avè capitu u principiu di travagliu di u sensoru TPMS, u seguente hè u prucessu di usu è attivazione di u sensoru TPMS di Fortune.I passi detallati per l'attivazione ponu esse truvati in u seguente video breve


Tempu di post: 25-mar-2022