• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Chì ghjè a funzione di u pesu di bilanciu di a rota?

Urotau pesu di bilanciu hè una parte indispensabile di u hub di rota di l'automobile.U scopu principale di stallàrotaU pesu nantu à u pneumaticu hè di impedisce u pneumaticu da vibrazione à alta velocitàmuvimentuè chì affettanu a guida normale di u veiculu.Questu hè ciò chì spessu chjamemu equilibriu dinamicu di pneumatici.Rota balance weight, canusciutu macari comu pisu equilibriu pneumatici.Hè un cumpunente di contrappesu stallatu nantu à i roti di un veiculu.A funzione di u pesu di equilibriu hè di mantene e roti in equilibriu dinamicu sottu rotazione à alta velocità.Generalmente divisu in dui tipi, unu hè attaccatu à l'anellu internu di u hub, è l'altru hè stallatu nantu à a riva di u hub.Ùn sottovalutate micca i pesi di bilanciu nantu à i pneumatici di vittura, sò assai utili!

Perchè aduprà l'acciaio per i pesi di bilanciu adesivo?

L'acciaio hè a suluzione più ambientale è ecologica di u pesu di equilibriu.Fortune hà pioneered l'usu di l'azzaru cum'è materiale per i pesi di equilibriu.L'azzaru hè a scelta naturali cum'è un materiale di pesu di equilibriu.

● A megliu suluzione ambientale è ecologica.Facile per l'ambiente, l'acqua di terra, è per u riciclamentu

● U materiale di l'automobile più utilizatu

● Un prezzu più stabile cum'è ùn hè micca una commodità cummerciale(a cuntrariu di zincu è piombo)

Perchè aduprà pesi adesivi Fortune?

Fortune hà fabricatu pesi di rota da 1996. I nostri strisce adesivi anu una resistenza di corrosione superiore.Dopu a prova di spruzzo sali di laboratoriu di u pesu di a rota di Fortune è u pesu di i nostri cuncurrenti.U pesu di a rota di a furtuna, à manca, ferma u listessu.À u cuntrariu, l'altru hè digià corroded.

Features

● Un cambiamentu à alternative senza piombo

● Revestimentu di longa durata pruvata per a prutezzione di a corrosione

● Disponibile in diversi tipi di cinta

● Segmenti di disignu permette di cuntornà più faciule à u

● forma di rota quandu stallà

Nastri EasyPeel

Pudete sceglie i nastri Fortune Easy Peel.U supportu di cinta hè più largu cà u pesu, facendu u prucessu di rimozione più efficaci.

图片1
图片2

Diverse forme

Fortune furnisce diverse forme di pesi di rota adesivi.I nostri famosi pesi adesivi Low Profile anu segmenti assai più sottili cà l'altri.Aiuta à prevene i pesi da graffià è sguassate, è ancu un contouring più faciule.I nostri segmenti di Trapeziu permettenu un contouring più faciule à a forma di rota durante l'installazione.


Tempu di Postu: Aug-12-2021