• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

1. Riassuntu

U tubu internu hè un pruduttu di gomma fina, è certi prudutti di scarti sò inevitabbilmente pruduciuti durante u prucessu di produzzione, chì ùn pò micca esse cumminati cù u pneumaticu esternu, ma u sovalvolesò intactu, è sti valvuli ponu esse riciclati è riutilizati per a produzzione di tubi interni.A nostra cumpagnia hà realizatu qualchi esperimenti nantu à u riciclamentu è a riutilizazione di valvule di tubu internu, ma a qualità di l'apparenza di e valvole riciclate hè povira, è a forza di ligame trà a basa di a valvula è u cuscinettu di gomma hè bassa, è deve esse riutilizata prima. pò esse usatu..
Stu travagliu migliurà u prucessu di riciclamentu di scarti è valvole di tubu internu difettu per riduce i rifiuti è migliurà i benefici ecunomichi di l'imprese.

2. Analisi di u prublema

U prucessu di riciclamentu di i rifiuti originali è difettuvalvole di tubu internuhè a siguenti: scarti e valves tubu internu difettu → incineration → trattamentu àcitu → vulcanization single-mode (pads adesivi) → setole nantu à i pads gomma.
I prublemi di u prucessu sopra citatu sò i seguenti.
(1) L'incinerazione di i rifiuti è i valvuli di tubu internu difettu pruvucarà una seria contaminazione ambientale.U corpu di a valvula riciclata hè facilmente deformata è hà un aspettu bruttu.Hè difficiuli di pulizziari durante u trattamentu à l'acidu, è hè faciule per causà contaminazione à altri prucessi.
(2) Per facilità a rimuzione è a rimuzione di a valvula, u disignu uriginale di u muffa di vulcanizazione hè una sola molda è divisa in 3 parti.Vulcanization Single-mode pigghia un longu tempu, bassa efficienza, alta intensità di travagliu è u cunsumu di energia, è a superficia esterna di a valve vulcanized hè propensu à strisce di gomma redundant, u gomma wraps a bocca di a bocca, è a qualità di l'apparenza di a valvula. ùn risponde micca à i requisiti.A forza adhesiva di u pad adesivo hè ancu micca stabile.
(3) U bristling manuale di u cuscinettu di gomma hà i prublemi di alta intensità di travagliu, bassa efficienza è superficia irregolare di bristling, chì affetta u ligame di u pad di gomma è u materiale di gomma di u tubu internu.

3 Effettu di migliurà

A Figura 2 mostra u corpu di l'ugelli ricuperatu prima è dopu à a migliione di u prucessu seguitu.Pò esse vistu da a Figura 2 chì u corpu di ughjettu trattatu da u prucessu migliuratu hè ovviamente pulitu, è u corpu di ughjettu hè quasi intactu.Cù u prucessu migliuratu, a quantità di l'acidu è l'acqua utilizata hè menu, è a contaminazione ambientale hè menu, è u pad di gomma tagliata pò esse riciclata per pruduce gomma ricuperata.
Prima di a migliione, l'effettu di trasferimentu di calore di u moldu hè poviru, è a vulcanizazione dura 15 minuti.Sicondu i cundizioni di u funziunamentu di u vulcanizer flat esistenti, solu 4 valves pò esse vulcanized à un tempu, è circa 16 valves pò esse pruduciutu per ora, chì ùn include muffa loading.tempu.Cù u muffa mudificata cumminata, ci vole solu 5 minuti à vulcanize, 25 valves pò esse vulcanized ogni volta, è circa 300 valves pò esse pruduciutu per ora.Hè faciule d'installà è di demould, è l'intensità di u travagliu hè bassu.

Cù u muffa mudificatu è a macchina di sbavatura, sia valvule dritta è valvole curve ponu esse prodotte, è e cundizioni di u prucessu sò listessi.Ùn ci hè micca una sfarenza evidenti in l'apparenza è a qualità interna trà e valvole riciclate è riutilizate da u prucessu migliuratu è i novi valvuli.I risultati di a prova mostranu chì a forza media di ligame trà a basa di a valvula è u pad di gomma riciclata da u prucessu migliuratu hè di 12,8 kN m-1, mentre chì a forza media di ligame trà a nova basa di a valvula è u pad di gomma hè 12,9 kN m-1. I normi di l'impresa necessitanu chì a forza di ligame ùn hè micca menu di 7 kN·m-1.

1

Dopu più di deci anni di sviluppu rapidu, l'industria di a valvula di China hà duminatu u mondu.Attualmente, a produzzione di valvule di u mo paese cuntene più di u 70% di a produzzione tutale di valvole in u mondu, classendu prima in a produzzione è a vendita di valvole in u mondu.Per risponde à i bisogni di i mercati domestici è internaziunali, a tarifa tubeless di valvule hè gradualmente aumentata.In u 2015, a pruduzzione di valvule tubeless hà cuntatu più di a mità di a pruduzzioni tutale di valvule.L'enorme dumanda di u mercatu domesticu prumove in permanenza u sviluppu di l'industria.
A dumanda di u mercatu di valvula hè principalmente divisa in u mercatu OEM è u mercatu AM.L'ultimi dati mostranu chì a valvula di l'aria hè una parte impurtante di sicurità di u modulu di rota di l'automobile.Perchè hè stata esposta à l'esternu per un bellu pezzu, hà bisognu di resistà diverse erosioni ambientali duru.I valvule sò generalmente rimpiazzati durante l'ispezioni annuali è i rimpiazzamenti di pneumatici, cusì a dumanda di valvule in u mercatu AM hè assai più altu ch'è in u mercatu OEM.

2

4. Epilogu

Cù tecnulugia mejorata, finu à chì u corpu di a valvula ùn hè micca deformata, pò esse riciclata.A qualità di e valvole di l'aria riciclata risponde à i bisogni di l'usu, chì ponu riduce u cunsumu di materie prime è energia, riduce u costu di produzzione di tubi interni, è migliurà i benefici ecunomichi di l'imprese.


Tempu di Postu: Dec-02-2022