• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Introduzione:

Cum'è una parte impurtante di l'automobile, u fattore principale per cunsiderà u rendiment di i pneumatici hè a pressione di i pneumatici.A pressione di i pneumatici troppu bassa o troppu alta affetterà a prestazione di u pneumaticu è riduce a so vita di serviziu, è infine affetta a sicurezza di guida.

   TPMSsignifica u sistema di monitorizazione di a pressione di i pneumatici.TPMS hè adupratu per u monitoraghju in tempu reale è automaticu di a pressione di i pneumatici è l'allarme di fuga di pneumatici è di pressione bassa per assicurà a sicurezza di guida.

Principiu:

Quandu a prissioni di l'aria di un pneumaticu diminuite, u raghju di rotazione di a rota serà più chjuca, u risultatu in a so velocità più veloce di l'altri roti.A pressione di i pneumatici pò esse monitorata paragunendu e differenze di velocità trà i pneumatici.

U sistema di alarme di pneumatici indiretti TPMS si basa in u calculu di u raghju di rotazione di u pneumaticu per monitorà a pressione di l'aria;U sistema di surviglianza di pressione di pneumatici diretta TPMS hè a valvula cù sensori rimpiazzà direttamente a valvula di valvola di a vittura originale, un chip d'induzione in u sensoru hè utilizatu per sentu i picculi cambiamenti di pressione di pneumatici è temperatura in e cundizioni statiche è in muvimentu, è u signale elettricu. hè cunvertitu in un signalu di freccia radio, è un trasmettitore di canali indipendente hè utilizatu per trasmette u signale in u ricevitore, cusì, u pruprietariu pò cunnosce a pressione di i pneumatici è a temperatura di u pneumaticu di u corpu sia in u statu di guida sia in u statu staticu.

18ec3b9d8d6a5c20792bce8f1cac36f
9a0d66e6d8e82e08cc7546718063329

Avà, tutti sò sistemi di surviglianza diretta di a pressione di i pneumatici, mentre chì i sistemi di monitoraghju di a pressione di i pneumatici indiretti sò stati basicamente eliminati.Solu un pocu numeru di vitture impurtate fabbricate in u 2006 sò dotate di sistemi di monitoraghju indirettu di pressione di pneumatici.

Sistemi di surviglianza di a pressione di pneumatici sò generalmente installati nantu à i cerchi, attraversu i sensori integrati per sente a pressione in u pneumaticu, u signale di pressione serà cunvertitu in signali elettrici, attraversu u signale di trasmettitore wireless serà trasmessu à u ricevitore, affissendu diversi dati. cambiamenti nantu à a visualizazione o in a forma di un buzzer, u cunduttore pò riempie o deflate u pneumaticu in una manera puntuale secondu i dati affissati, è a fuga pò esse trattata in una manera puntuale.

Disegnu di fondu:f18a1387c9f9661e052ec8cef429c9c

L'eccellente prestazione di l'automobile è a vita di serviziu di i pneumatici sò affettati da a pressione di i pneumatici.In i Stati Uniti, u fallimentu di i pneumatici provoca più di 260.000 accidenti di trafficu annu, secondu a dati di SAE, è un pneumaticu sfondatu provoca u 70 per centu di l'accidenti stradali.Inoltre, a fuga di pneumatici naturali o l'inflazione insufficiente hè a causa principale di fallimentu di pneumatici, circa 75% di u fallimentu annuale di pneumatici hè dovutu.I dati dimustranu ancu chì l'esplosione di pneumatici hè un mutivu impurtante per l'accidenti di trafficu frequenti in a guida d'alta velocità.

L'esplosione di pneumatici, stu assassinu invisibile, hà causatu parechje tragedie umane, è hà purtatu perdite ecunomiche incalculable à u paese è à l'imprese.Per quessa, u guvernu federale di i Stati Uniti, in modu di riduce l'occurrence di accidenti di trafficu causati da u rupture di pneumatici, dumandate à l'automobilisti per accelerà u sviluppu di TPMS.


Tempu di post: 19-sep-2022