• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Definizione:

EQUILIBRATORE DI PNEUMATICI 1

Equilibratore di pneumaticihè usatu per misurà u sbilanciamentu di u rotore,equilibratore di pneumaticiappartene à a macchina d'equilibriu duru supportata, a rigidità di u quadru di altalena hè assai grande, u sbilanciamentu di u rotore hè currettu da i risultati di misurazione di a macchina di equilibratura dinamica, per riduce a vibrazione, migliurà u rendiment è migliurà a qualità di u produttu, a vibrazione di u rotore o a vibrazione chì agisce nantu à u cuscinettu pò esse ridutta à a gamma permessa.

Features:

Un rotore sbilanciatu crea una pressione nantu à a so struttura di supportu è nantu à u rotore stessu durante a so rotazione, risultatu in vibrazione. Dunque, l'equilibriu dinamicu di u rotore hè assai necessariu,equilibratore di pneumaticihè u rotore in u statu di rotazione paraguni equilibriu dinamica. U rolu di l'equilibriu dinamicu hè: 1, migliurà a qualità di u rotore è i so cumpunenti, riduce u rumore; 2, riduce a vibrazione. 3. Aumentà a vita di serviziu di e parti di supportu (cuscinetti). Reduce l'incomodità di l'utilizatori. Reduce u cunsumu di energia.

Modu di trasmissione:

U modu di guida di u rotore guidatu daequilibratore di pneumaticiinclude a guida di cinture ad anelli, a guida di accoppiamentu è l'autoguida. Loop drag hè l'usu di gomma o cinturione di loop di seta, da u rotore di trascinamentu di puleggia di u mutore, cusì a superficia di u rotore di trascinamentu di u loop deve avè una superficia cilindrica liscia, u vantaghju di u loop drag hè chì ùn affetta micca u sbilanciamentu di u rotore, è a precisione di l'equilibriu hè alta. Coupling drive hè l 'usu di giunzioni universale sarà u principale arbre diequilibratore di pneumaticiè u rotore cunnessu. E caratteristiche di l'accoppiamentu sò adattati per u rotore cù apparenza irregulare, ponu trasferisce un torque più grande, adattatu per u fan di trascinamentu è altri rotori di resistenza di u ventu più grande, u svantaghju di l'accoppiamentu drag hè chì u sbilanciamentu di l'accoppiamentu stessu pò affettà u rotore ( cusì l'accoppiamentu deve esse equilibratu prima di l'usu) è intruduce l'interferenza chì pò influenzà l'accuratezza di l'equilibriu, in più, un gran numaru di discu di cunnessione sò fatti per accoglie diverse tippi di rotori. Self-drive hè l'usu di a rotazione di u putere di u rotore. L'autoconduzzione hè u metudu di trascinamentu chì hà a minima influenza nantu à a precisione di l'equilibriu, è a precisione di l'equilibriu pò ghjunghje à u più altu.

Cumu funziona:

Balancer hè una macchina chì misura a dimensione è a pusizione di u sbilanciamentu di un oggettu rotativu (rotor). Quandu u rotore gira intornu à u so assi, a forza centrifuga hè prodotta per via di a distribuzione di massa irregulare relative à l'assi. Stu tipu di forza centrifuga sbilanciata pò causà vibrazioni, rumore è usura di u cuscinettu di l'accelerazione in u cuscinettu di u rotore, chì affetterà seriamente u rendiment è a vita di u produttu. U rotore di u mutore, u spindle di a macchina, l'impulsore di u fan, u rotore di turbina a vapore, i pezzi di l'automobile è i pale di l'aria condizionata è altre parti rotanti in u prucessu di fabricazione, anu da esse equilibrati per funzionare senza problemi. A distribuzione di massa di u rotore relative à l'assi pò esse migliurata correggendu u sbilanciamentu di u rotore secondu i dati misurati da l'equilibratore di pneumatici, a vibrazione di u rotore o a forza di vibrazione chì agisce nantu à u cuscinettu hè ridutta à a gamma permissibile quandu rotore gira. Dunque, u bilanciu di pneumatici hè di riduce a vibrazione, migliurà u rendiment è migliurà a qualità di l'equipaggiu necessariu. Di solitu, u equilibriu di u rotore include dui passi: a misurazione è a correzione di u sbilanciamentu. L'equilibratore di pneumatici hè principalmente utilizatu per a misurazione di u sbilanciamentu. A prestazione principale di l'equilibratore di pneumatici hè espressa da dui indici cumpleti: a raggiunibilità minima chì resta sbilanciata è u tassu di riduzzione di sbilanciamentu. U primu hè u minimu di u sbilanciamentu residuale ottenutu da u equilibratore di pneumatici, chì hè l'indice per misurà a più alta capacità d'equilibriu di u equilibratore di pneumatici, mentre chì l'ultimu hè u rapportu di u squilibrio ridottu à u squilibrio iniziale dopu una correzione, hè una misura. di l'efficienza di u bilanciu, generalmente spressione in percentuale.

EQUILIBRATORE DI PNEUMATICI 2

Postu tempu: Apr-06-2023