• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Passi:

Per fà l'equilibriu dinamicu hè bisognu di 4 passi: prima LOGO eliminatu, u bilanciu dinamicu muntatu nantu à a rota, sceglite a dimensione di u fissatore.Prima tira fora u regnu nantu à a macchina di equilibratura dinamica, misurallu, è poi inserisci u primu controller.

U sicondu passu hè tandu di piglià a cinta, misurà a larghezza di u rim, di novu nantu à a seconda entrata di u controller.

1 (2)

U terzu passu hè in u

cinput di u cuntrollurimdiamitru,

appughjà STRAR, cumincianu.

Quandu a prova si ferma, l'urdinatore misurà u pesu di u pesu necessariu per aumentà l'internu è l'esternu di u rim, prima installatu fora, gira upneumatici, secondu i cunsiglii à u pesu.

L'equilibriu dinamicu impedisce à u pneumaticu di devia:

L'equilibriu dinamicu hè solu per un pneumaticu unicu, l'ughjettu hè di fà u pneumaticu in rotazione quandu u so centru di gravità ùn si devia.Bilanciu dinamica cum'è longu com'è u pneumaticu sguassatu, nant'à a machina equilibriu dinamica, turnate, fighjate a macchina mostra u valore.

Cumu sceglie u pesu di u bloccu di equilibriu:

Scrivite urotapesida i dui lati di u hub (un picculu bloccu di stagno cù fibbie è pesi marcati nantu à questu), ma nutate chì, per esempiu, i numeri à manca è à diritta mostranu 10,15 è 10, rispettivamente, duveranu esse simultaneamente à a manca. è dritta à culpisce u pesu di 10 è 15 di i dui equilibriu, è micca solu nantu à u dirittu di culpisce un pesu di 5 equilibriu, ùn hè micca à i bisogni.

3

U pneumaticu deve esse verificatu regularmente cù u tester di equilibriu dinamicu.Ci sò equilibriu dinamichi è equilibri statichi di pneumatici.Un sbilanciamentu dinamicu farà oscillare a rota, farà u pneumaticu di u tipu d'onda;sbilanciamentu staticu averà fenomenu bumpy è jumpy, spessu facenu u pneumaticu pruduce fenomenu spot flat.Dunque, a rilevazione regulare di l'equilibriu pò micca solu allungà a vita di i pneumatici, ma ancu migliurà a stabilità di a guida di vittura per evità a guida à alta velocità per via di swing di pneumatici, salti, persu u cuntrollu di l'accidenti di trafficu.


Tempu di Postu: Nov-07-2022