• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Ch'ella sia una vittura nova o una vittura vechja, un pneumaticu flat o un pneumaticu flat hè normale.S'ellu hè rottu, avemu da andà à patch.Ci hè parechje manere, pudemu sceglie per adattà u so propiu, u prezzu hè altu è bassu, ognunu hà i so vantaghji è disadvantages.

2

Inserisce sigellu 

hè un mètudu simplice relativamente primitivu di riparazione di pneumatici, u principiu hè un pienu di viscosa"Striscia di gomma"piena in u pirtusu hè stata perforata.

Vantaghji: funziunamentu simplice è veloce, senza bisognu di caccià u pneumaticu, una piccula sperienza di funziunamentu di pneumatici pò esse cumpletata.

Disadvantages: micca durable, usu à longu andà pruducerà fughe di gas, hè difficiule di trattà cù ferite grandi, di solitu solu com'è un rimediu tempurale.

Suggerimentu: se spessu esce da sè stessu o spessu guidate longu distanza, vi suggerisce chì pudete piglià per usu d'urgenza.

 

1

 

Patch Plug

Attualmente, l'usu di"Ding di funghi"U pneumaticu hè un metudu relativamente sicuru di riparazione di pneumatici tecnichi.U travagliu di preparazione precedente era esattamente u listessu cum'è u travagliu di riparazione internu di patch.Hè ancu necessariu una seria di prucessi, cum'è a separazione di u mozzu di a rota di u pneumaticu, a lucidatura, l'aspirazioni è a gelatinizazione, etc., solu u patch hè statu rimpiazzatu da un chiovu di gomma in forma di fungo.U chiovu di gomma passava à traversu u pneumaticu da l'internu longu a parte dannata.Micca solu a parte interna hè stata patched, ma u chiovu di gomma puderia ancu riempie cumplettamente a parte dannata, a strata di cordone furnisce una bona prutezzione à a strata di filu d'acciaio in a peddi danni.

 

Vantaghji: assicurate a tenuta à l'aria, sigillate u foru di unghie, formate una doppia prutezzione, evitendu a fuga dopu a riparazione.

Disadvantages: effettu di riparazione unghie fungo hè megliu, ma in u tempu prucessu di riparazione hè dinù relativamente longu, in generale bisognu di circa mezz'ora.U prezzu hè ancu più altu ch'è u prezzu di u pneumaticu ordinariu.Inoltre, a riparazione di pneumatici di unghie di funghi hè limitata à 15 gradi di buchi di unghie.

 


Tempu di post: Dec-30-2022