• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

In cunfrontu, u schema più ottimali di a macchina di pulizia verticale di u reattore integratu hè prupostu.I bulloni principali è i bulloni ponu esse verificati è oliati solu una volta è una volta.Principiu Principiu U principiu di principiu usa u spreader per alzà u bullone verticalmente in a funzione di carica è scaricamentu.A noce hè seguita da u principiu attivu.Detectà è detectà è generà un diagramma di sviluppu di filu, u pruduttu hà menu residui radioattivi è occupa una piccula zona.Stu equipamentu hè statu appiicatu cù successu in u campu di l'energia nucleare, è pò risponde cumplettamente à i bisogni di i bulloni principali di u vasu di pressione di u reattore.

Certi rapprisintanti esistenti RPV principale bolt ènocee macchine di pulizia sò i seguenti:
(1) A lavatrice di prima generazione di CNNC Wuhan Nuclear Power Operation Technology Co., Ltd. (in seguitu chjamata CNPO) adopta un tipu horizontale.
(2) L'Istitutu di Tecnulugia Optoelettronica, l'Academia Cinese di Scienze adopta a pulizia horizontale, è l'equipaggiu hè integratu.
(3) China Nuclear Power Research and Design Institute adopta a pulizia verticale.

1. Quistioni di ricerca

Dopu chì u vasu di pressione di u reattore di a centrale nucleare hè stata in funziunamentu per un periudu di tempu, e macchie d'oliu è altre impurità nantu à ubulloni principaliè noci sò stati solidificati in un ambiente d'alta temperatura è di pressione alta.Se ùn sò micca puliti in u tempu, da una banda, pò causà sequestro di filu, è da l'altra banda, affettarà l'ispezioni successive in serviziu.implementazione, risultatu in anomalie di signale è misjugments.A pulizia di i bulloni principali RPV è i noci hè unu di i travaglii per assicurà chì i bulloni principali RPV sò in un statu sicuru è affidabile per un bellu pezzu.Per quessa, hè necessariu di pulisce in modu efficiente i bulloni principali RPV è noci.
In ordine per migliurà l'efficienza di a macchina di pulizia è risponde à i bisogni di a centrale elettrica cù menu spaziu di pavimentu, menu liquidu di rifiuti è alta sicurezza, dopu un paragone cumpletu, hè cunclusu chì a macchina di pulizia verticale cù un sistema altamente integratu hè u megliu suluzione.
In vista di questu, avemu sviluppatu indipindentamente a macchina di pulizia verticale di bulloni è noci RPV cù un altu gradu d'automatizazione, chì pò compie u caricamentu è scaricamentu automaticu di noci, a pulizia di bulloni è noci è l'asciugatura à l'aria, è ancu l'ispezione visuale è u bullone di a macchina di filettatura. oliatura in una sola leva.

2. I prublemi principali

In questu studiu, nantu à a basa di l'eredi di a tecnulugia cumuna è e cunniscenze di e cunniscenze di e macchine di pulizia horizontale è assicurendu l'effettu di pulizia, u prucessu di pulizia hè ottimizatu, è un bullone principale RPV ènoce verticalemacchina di pulizia cun un altu gradu di automatizazione hè cuncepita è sviluppata, specificamente cumpresi i seguenti aspetti:
(1) U disignu di u metudu di elevazione di l'assemblea di bolt.
(2) U disignu di u metudu di realizazione di carica è scaricamentu automaticu di noci.
(3) U disignu di u metudu di realizazione di pulizia verticale simultanea di bulloni è noci.
(4) U disignu di u metudu di realizazione di l'ispezione di a visione di a macchina di filu.
(5) Disegnu di implementazione di u sistema di cuntrollu.

3. Prucessu di ricerca è Metudu

A macchina di pulizia verticale di bulloni è noci principali hà e funzioni di carica è scaricamentu automaticu di noci, pulizia di fili, asciugatura à l'aria, ispezione visuale di a macchina di filamenti di bulloni, è oliu.
U sistema di a lavatrice hè assai integrata, è u layout principale hè a siguenti: L'unità di pulizia di bulloni è noci hè situata à mezu à a lavatrice, è a pompa d'ingranaggi per l'estrazione di u liquidu di scarti hè disposta in a parte bassa, è u liquidu. cisterna di almacenamento è filtru di u sistema di circulazione di liquidu di pulizia sò stallati rispettivamente in a casella di manca., pompa magnetica, cisterna di liquidu di rifiuti è ventilatore è filtru di alimentazione pneumatica d'aria è sistema di scarico.Un cumpunente di acquisizione di l'imaghjini hè stallatu fora di a scatula di pulizia di bulloni per l'ispezione di a visione di a macchina di filu.Una struttura cantilever hè stallata nantu à a cima di l'armadiu, è a pantalla di visualizazione installata à a fine di u cantilever hè aduprata per l'operazione di l'equipaggiu.I bulloni lavanu a parte posteriore di a scatula per a stallazione di cumpunenti di cuntrollu.Una porta sigillata hè stallata davanti à a scatula di pulizia di u bolt, è u vetru hè stallatu nantu à a porta per facilità l'osservazione di u statu di pulizia.A porta sigillata hè pressata à 3 punti per assicurà l'effettu di sigillatura (vede a figura sottu).

1

 

I vantaghji principali di sta macchina di pulizia sò:
(1) Tutte e funzioni ponu esse cumplette in una sola elevazione.
(2) A noce pò esse caricata è scaricata automaticamente.
(3) Pulite i dadi è i bulloni verticali à u stessu tempu.
(4) Hà a funzione di l'ispezione di a visione di a macchina di filu è genera un diagramma di sviluppu di filu.
U prucessu di implementazione di sti vantaghji è e funzioni principali serà presentatu in dettagliu quì sottu.
3.1 Lifting of Bolt Assembly
L'assemblea di bulloni è noci hè issata da a cesta di almacenamentu di bulloni à u vassou di bulloni principale in a macchina di pulizia di bulloni è noci attraversu un spargitore speciale in forma di C (vede a Figura 2).
3.2 Carica è scaricamentu automaticu di noci
(1) A cumpusizioni di l'equipaggiu
L'unità di carica è scaricamentu automaticu di noci hè integrata in a scatula di pulizia.Include principalmente un meccanismo di guida di bulloni, un mecanismu di sollevamento di noci è un mecanismu di serratura di bulloni.
U meccanismo di guida di bullone hè cumpostu principalmente di u vassou di bullone principale è u mutore di guida di bullone.
U meccanismo di elevazione di a noce hè principalmente cumpostu da un clip di fissazione di a noce principale, un slider di guida, un slider di seguitu, una vite trapezoidale, un assi otticu di guida è un mutore di guida di vite.

U mecanismu di clamping stud hè utilizatu per riparà u clamp principale di a vite in a scatula.Hè una struttura di clamping arcu circular à dui mità è hè stallatu nantu à u quadru internu di a scatula di pulizia.
(2) Realtà funziunale
Nut loading and unloading bolts, nuts, nuts, miccanisimu attivu, pò esse miccanisimu, pò assicurà chì u filu ùn hè micca senza danni..À u listessu tempu, utilizatori simultaneously
A prucedura di rimuzione di noci hè a siguenti:
U bolt principale gira in senso antiorario, l'agulla gira, a noce gira, l'agulla gira, è poi gira in a direzzione circunferenziale, gira solu, è pò solu move in a direzzione di rotazione, mentre chì si move longu l'assi, a guida di u muvimentu si alza è a barra guida a rotazione, Fate u mutore di u mutore di u mutore di u mutore di u mutore di u motoru di u motoru slider slider una stessa stessa stessa stessa stessa crescita rise rise rise rise rise rise, dui slider passivi slider rotate rotate rotate rotate rotate rotate rotate rotate rotate rotate two sliders slider rotate rotate Rotate and rotate per prevene l'impattu nantu à a prima filettatura di a noce quandu u tripping.
A nut si sguassate da a seccione filettata, u bolt principale, u bolt principale gira, a rotazione attiva è u muvimentu, è, cù u seguitu, cù u bloccu slide, spinge u cuntattu, spinge, spinge u seguitu. follow-up follow-up slide block slide block.Finu a ora, l'operazione di disassemblamentu automaticu di a noce principale hè finita.
Installatu u prugramma è vice versa.

A pulizia hè principarmenti divisa in pulizia di filetta interna di a noce principale è pulizia di filettatura esterna in trè fasi di u bullone principale.Siccomu a noce principale hè situata direttamente sopra à u bolt principale, in modu di impedisce u liquidu di pulizia chì scorri in a noce principale da a contaminazione di i bulloni puliti, dopu chì a pulizia di i bulloni è i noci hè finita, Bolts aghjunghjenu un passu di risciacquare.
(1)Pulizia di noci
A pulitura di noci hè cumpleta principalmente da a cuuperazione di a spazzola di pulizia di noci è di u mecanismu di sollevamentu di noci.A spazzola di pulizia di noci è u mutore di guida sò stallati nantu à a tappa superiore superiore di a macchina di pulizia.
A spazzola di pulizia di noci hè cumpostu principalmente di una testa di spazzola di pulizia, un arbre principale è un cilindru di supportu.A testa di spazzola di pulizia hè una struttura centrifuga.Quandu ùn hè micca rotante, u diametru di l'envelope esterno di a spazzola di pulizia hè più chjucu cà u diametru internu di a noce.Quandu a testa di spazzola gira, u sediu di fissazione di a spazzola hè apertu sottu l'azzione di a forza centrifuga, è a spazzola di nylon installata nantu à u sediu di fissazione hè vicinu à a noce.Superficie filetta interna nut.
Prima chì a noce hè pulita, u mecanismu di sollevamentu di a noce hè aduprata per elevà a noce è esse inserita in a testa di a spazzola di pulizia, è dopu u mutore di l'accionamentu di a spazzola di pulizia di a noce hè cuminciatu à rotà a testa di a spazzola di pulizia.Mentre a testa di spazzola hè in rotazione, a noce principale si move in su è in giù sottu à l'accionamentu di u mecanismu di elevazione, per pulizziari tutta a sezione di filu.

(2)Pulizia di bulloni
L'unità di pulizia di bulloni hè principalmente cumpostu da un assemblea di spazzole à rulli, un mecanismu di oscillazione di spazzole à rulli, un dispositivu principale di fissazione di bulloni è un dispositivu principale di guida di bulloni.L'assemblea di a spazzola di rulli hè cunnessu cù a barra di pistone di u so cilindru di oscillazione attraversu a barra di oscillazione di a spazzola di rulli.Quandu l'asta di pistone di u cilindru di a spazzola rotante hè spinta fora, l'assemblea di a spazzola rotante oscilla vicinu à a sezione filettata di u bullone principale, è quandu si ritrae, l'assemblea di spazzola rullante hè alluntanata da u bullone principale.U mutore di guida di a spazzola di rulli conduce a spazzola di rulli per rotà attraversu a puleggia di a cintura.
Quandu si pulisce i bulloni principali, u mutore di l'accionamentu di u bullone principali spinge i bulloni principali nantu à a tavola per girà, u cilindru di oscillazione move l'assemblea di spazzole di rulli più vicinu à u filu di trè segmenti di u bullone principale, avvia u mutore di guida di spazzole di rulli, è spazzola rulli gira contru à a superficia di u bolt principale.I bulloni principali ponu esse puliti.
Durante u prucessu di pulizia, u sistema di circulazione di u liquidu di pulizia furnisce u liquidu di pulizia à a pipa di spruzzo di liquidu, è parechje ugelli sò installati nantu à a pipa di spruzzo di liquidu per spruzzate uniformemente u liquidu di pulizia nantu à a superficia di u bullone.

4. Prublemi è suluzione

In u prucessu di ricerca è di cuncepimentu, per verificà a prestazione di l'equipaggiu, un gran numaru di teste sò stati realizati cù u corpu di simulazione di bulloni è noci dopu à a fabricazione di l'equipaggiu, è certi prublemi sò stati trovati durante u prucessu, è e soluzioni currispundenti. sò stati pigliati.
(1) Fuga di a scatula di pulizia
Siccomu l'attrezzatura hè una struttura verticale, questu presenta esigenze più altu nantu à u sigilamentu di a scatula.Duranti u prucessu di pulizia, hè statu trovu chì una parte di u liquidu di pulizia splashed à u latu internu di a porta ermetica è u quadru, è poi scorri falà, pruvucannu leakage.Pigliate i seguenti passi in questu sensu:
(2) Duranti tuttu u prucessu di pulizia è di asciugatura di l'aria, u fan hè sempre in u statu di aspirazione per assicurà chì a pressione di l'aria in a scatula di pulizia hè più bassa di a pressione atmosferica è hè in un statu di pressione negativa, chì impedisce efficacemente u overflow. di u liquidu di scarti è di u gasu di scarti in a scatula, è guarantisci cumplettamente a sicurità di l'operatori.

(3) A superficia di e parti d'acciaio inossidabile in a porta sigillata di a scatula di pulizia hè spruzzata cù un revestimentu super-idrofobicu, è u vetru di a porta hè ancu trattatu cù trattamentu idrofobicu, in modu chì e gocce d'acqua spruzzate nantu à a porta sigillata durante u prucessu di pulizia ùn vi aderisce à u panel porta è vetru, thereby migliurà i gocce d'acqua residuale nant'à u prublema di caduta panel porta.
(2) Fenominu di slipping di Bolt
Inizialmente, u vassou di bolt principale adopra a forma strutturale di bonding plates di gomma nantu à e parti metalliche.Quandu u torque di guida hè troppu grande, a gomma è u fondu di i bulloni slip è ghjucà un rolu protettivu.
In a prima fase di cumissioni, l'acqua hè stata aduprata cum'è u mediu di pulizia, è l'effettu di guida di u bolt principale era bonu;in a tappa più tardi, dopu chì u mediu di pulizia hè statu rimpiazzatu cù u fluidu di pulizia in realtà utilizatu in e centrali nucleari, hè statu truvatu chì u bolt principale ùn pò micca esse guidatu è slipped.Dopu à l'analisi, u metudu uriginale di guida di bulloni era invalidu per via di l'effettu lubrificante di u fluidu di pulizia.
Annulendu a struttura di ligame di a piastra di gomma nantu à e parti metalliche nantu à u vassou di bolt principale, 4 pistoni sferici sò stallati direttamente nantu à a tavola di bolt principale.Quandu u bullonu principale hè guidatu, i 2 pistoni sferici scorreranu in a scanalatura à u fondu di u bullonu principale, per rializà a guida di u bullone principale, se u torque di guida hè troppu grande, a prutezzione pò ancu esse realizata.À u listessu tempu, u servomotore di guida di u bolt principale hè ancu equipatu di prutezzione di torque.Quandu u torque di guida di u bullone principale supera u valore stabilitu, si fermerà è si allarme.

(4) L'effettu di l'asciugatura di l'aria ùn hè micca bonu
Dopu à debugging, avemu trovu chì i bulloni ùn eranu micca cumplettamente secca, è l 'effettu deve esse migliuratu.
Studiendu u prucessu di l'asciugatura à l'aria di l'equipaggiu, hè statu trovu chì in a prima fase di cumissioni, a spazzola di rulli di bolt si move solu più vicinu è gira à alta velocità quandu u bolt hè pulitu per sguassà e macchie di a superficia.Dopu à u prucessu d'asciugatura à l'aria principia, a spazzola di rulli di bolt lascia u bolt, è u bolt hè seccu solu da u jet d'alta veloce di l'aria compressa.
Per questu mutivu, l'autore migliurà u prucessu di l'aria.Dopu a pulizia, quandu u flussu di l'asciugatura di l'aria principia, a spazzola di rulli si move vicinu à u bullone è poi gira à alta velocità per sguassà u liquidu di a superficia.Dopu à 1/3 di u ciculu aria-asciugatura, a spazzola roller bolt abbandunà u bolt è ferma rotating, e poi cuntinueghja Bolts sò secca da un jet high-vitezza di aria compressa.
A pratica hà dimustratu chì dopu à a migliione, l'effettu di l'asciugatura di l'aria hè assai megliu.


Tempu di Postu: Nov-17-2022