• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

DEFINIZIONE:

Lug nuthè una noce, una parte di fissazione chì hè avvitata cù un bullone o una vite.Hè un cumpunente chì deve esse usatu in tutti i machini di fabricazione, secondu u materiale, l'azzaru di carbone, l'acciaio inossidabile, i metalli non ferru, etc.

Tipu:

una noce hè una parte chì cunnetta l'equipaggiu meccanicu strettu per mezu di filamenti in l'internu, noci è bulloni di a listessa specificazione, per esempiu, a noce M4-P0.7 pò esse cunnessa solu cù u bolt serie M4-P0.7. ;n i prudutti sò listessi, per esempiu, 1/4 -20 nut pò esse assuciatu solu cù 1/4 -20 viti.

Principiu di l'anti-loose:

U locknut DISC-LOCK hè custituitu da duie parti, ognunu cù una camma interleaved.A causa di u cuncepimentu internu di cunea, l'angolo di pendenza hè più grande di l'angolo di nut di u bullone, cusì a cumminazione hè strettamente occluded per furmà un sanu, quandu a vibrazione si trova, i bulges di DISC-LOCK locknut movenu cun l'altri per pruduce l'elevazione. tensione, ottenendu cusì un effettu di lockout perfettu.

 

 

Lock Nut:

Scopo: bloccare i giunti di filettatura o altri raccordi per tubi.

U principiu di travagliu di a noce hè di utilizà l'attrito trà a noce è ubulloneper l'autobloccaggio.Ma l'affidabilità di questu autobloccante hè ridutta sottu a carica dinamica.In certi occasioni impurtanti avemu da piglià qualchi misure anti-loose per assicurà a affidabilità di a serratura nut.A noce di serratura hè una di e misure per prevene u looseness.

Ci sò ancu trè tippi di noci di serratura:

U primu hè di utilizà dui noci idèntici per avvità nantu à u stessu bullonu, è aghjunghje un mumentu di strettu trà i dui nuts per fà a cunnessione di u bolt affidabile.

U sicondu hè un nut anti-looseness spiciali, bisognu è un pò esse usatu cù gasket anti-looseness.A noce speciale anti-loosing ùn hè micca una noce hexagonale, ma una noce media tonda, chì hà trè, quattru, sei o ottu tacchi nantu à a circunferenza di a noce.Sti notches sò u puntu di partenza di u strumentu stringhje, hè dinù u carta di carta di Gasket anti-loose in bocca.

U terzu hè di perforà un pirtusore di filu da a superficia esterna di a noce à a superficia interna di a noce, chì hè utilizata per avvità in una viti di testa di diametru chjucu.A noce di serratura di qualità megliu venduta nantu à u mercatu hà blocchi di rame nantu à a faccia tonda interna di a noce, chì hè coherente cù u filu di a noce di serratura, è hè aduprata per evità i danni causati da u cuntattu direttu trà a vite radiale è u filu bloccatu. .A noce di serratura hè appiicata gradualmente à u bloccu di l'estremità di l'arburu di e parti rotanti in muvimentu, cum'è l'anti-looseness di u cuscinettu à l'estremità di muntatura di a vite di bola.

U sicondu mètudu hè più affidabile di u primu, ma a struttura hè relativamente cumplessa.Comparatu cù i primi dui, a terza campana hà i vantaghji di un megliu effettu anti-loosening, una struttura più simplice è più bella, è una dimensione assiale più chjuca.

Noce d'inserzione pieghevole:

Utilizendu una varietà di pruduzzioni di filu in rilievu di noci di rame.I noci di rame zigrinati incrustati chì entramu in cuntattu cù ogni ghjornu sò tutti processati da un tornu automaticu di precisione.U standard di riferimentu di noce di rame zigrinata incrustata vene da GB / T809.

U modu principale di u funziunamentu di a noce di rame zigrinata incrustata hè u modellu à iniezione.Dopu u riscaldamentu, pò esse incrustatu in a parte plastica o direttamente injected in u moldu.Se u muffa hè aduprata per l'iniezione, u puntu di fusione di PA / NYLOY / PET hè sopra à 200 ° C, a temperatura di a noce incorporata aumenta rapidamente dopu chì hè calda in a parti plastica.Dopu à l'iniezione, u corpu di plastica si raffredda rapidamente è si cristallizza è si indurisce.Se a temperatura di a noce incrustata hè sempre alta, hè pussibule di versà finu à chì a noce di ramu entra in cuntattu cù a parte plastica è cumencia à scioglie o crack.Allora in l'injection molding di a noce incrustata, a noce di ramu hè usata invece di a noce d'acciaio di carbone.

Ci hè duie manere di furmà u mudellu esterno di a noce di rame incrustata, unu hè di utilizà a materia prima di ramu per disegnà u mudellu è poi pruduce nantu à l'equipaggiu superiore, l'altru hè l'usu di materiale di rame tondu direttamente in u prucessu di produzzione. mentri tapping edge embossing, tali trasfurmazioni pò pruduce un numeru di noci di ramu zigrinata dimensioni non-standard, embedded noci di rame embossing forma pò esse sceltu da l 'utilizatori, comu mesh, figura ottu embossing, embossing a spina di pesce è altri mudelli rolling.

 

lug nut 一 (1)
lug nut 一 (2)
lug nut 一(3)

Tempu di post: 22-mar-2023