• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Se u pneumaticu ùn hè micca in un statu equilibratu durante u rollu, pò esse sentitu quandu viaghja à alta velocità.U sintimu principale hè chì a rota salta regularmente, chì si riflette in u tremulu di u volante.

 

Di sicuru, l'impattu di guidà à bassa velocità hè chjucu, è a maiò parte di a ghjente ùn si sentenu micca, ma picculu ùn significa micca.I roti sbilanciati ponu ancu causà danni à u veiculu stessu.

899

Se fighjate attentamente à i roti di a vostra vittura, pudete avvistà picculi squadre metalliche allineate à l'internu di e roti, chì si chjamanu.pesi di rota adesivi o pesi di rota adesivi.O pudete truvà pesi di roti chì anu agganciatu à u bordu di e vostre roti, questu hè quellu chì avemu chjamatupesi a ruota clip-on.Quessi sò pesi di rota è sò stallati quandu i vostri roti sò equilibrati.I roti equilibrati assicuranu una corsa liscia nantu à a strada è aiutanu à priservà a vita di i pneumatici è a sospensjoni di a vostra vittura.

Chì ghjè l'equilibriu di a rotella?

Quandu equilibrate i pneumatici, u meccanicu pigliarà a rota à u equilibratore di rota.A macchina girarà e roti è porta u pesu sbilanciatu in i pneumatici à u bordu esterno.U meccanicu poi mette u pesu à u latu oppostu di induve u pesu hè di equilibrà.Questu hè fattu nantu à tutte e roti di a vostra vittura, cusì hè un passaghju lisu mentre conduce.

A causa di i mutivi di a fabricazione, l'usura, a riparazione di pneumatici, etc., ci sarà inevitabbilmente una distribuzione di massa irregolare di roti.

Quandu a rota gira à alta vitezza, ci sarà un sbilanciamentu dinamicu, facendu chì a rota tremula è chì u volante vibrarà quandu u veiculu hè guidatu.

Per evitari stu fenominu, hè necessariu di curregà l'equilibriu di ogni bordu di a rota aumentendu u contrappesu in cundizioni dinamiche.Stu prucessu di currezzione hè un equilibriu dinamicu.

Vede A macchina di bilanciu di rote high-end di Fortune

FTBC-1M

U vostru pneumaticu di u veiculu deve esse equilibratu?

Se u carru hè rimpiazzatu cù un pneumaticu novu, hè equivalenti à micca solu cambià u statu di u pneumaticu, ma ancu cambià a pusizioni relative di u pneumaticu è a rota, cusì un equilibriu dinamicu deve esse fattu.

L'equilibriu dinamicu hè necessariu quandu si rimpiazza un pneumaticu novu o dopu u disassemblamentu di i pneumatici.Dopu chì u pneumaticu hè stallatu nantu à u rim, hè di solitu impussibile di distribuisce u pesu in u 100%.Aduprate una macchina di equilibriu per pruvà l'equilibriu di u pneumaticu è di u rim in cundizioni di movimentu, è utilizate u bloccu di equilibriu per equilibrà u pesu à u puntu sbilanciatu per assicurà chì u pneumaticu pò curriri bè è evità di scuzzulate.

Perchè u pneumaticu hè muntatu nantu à u hub, hè impussibile d'assicurà una distribuzione uniforme di pesu 100%.Questu implica a meccanica, a quantità di sbilanciamentu generata quandu u rotore gira, forza centrifuga è coppia di forza centrifuga, vede u muvimentu relativo, a pusizione è a dimensione è eliminà l'operazione, quantità di sbilanciamentu Provocarà a vibrazione laterale di u rotore è sottumette u rotore à innecessariu. carica dinamica, chì ùn hè micca favurevuli à u funziunamentu nurmale di u rotor.

Hè per quessa chì ùn hè micca fattu un equilibriu dinamicu.À alta velocità, si senterà nervoso.U più ovvi hè u volante, perchè u volante hè direttamente è I pneumatici sò cunnessi, è un pocu scossa serà trasmessu à u volante.

Allora si senti chì a vostra vittura vacilla è salta nantu à a strada, puderia esse u tempu di equilibrà i pneumatici.Ancu s'è vo avete equilibratu i pneumatici prima, u pesu di a rota pò esse sbulicatu o i denti di rota pò causà un sbilanciamentu, cusì hè assai impurtante per verificà è equilibrà i pneumatici di novu.Di genere, u bilanciu di a rota costa circa $ 10 per pneumatici, senza i costi di stallazione.


Tempu di Postu: Apr-21-2022