Perchè avete bisognu di fà un equilibriu dinamicu per un pneumaticu novu?
In fatti, i pneumatici novi in a fabbrica, ci sarà equilibriu dinamica di prudutti substandard èpesi di rotaserà aghjuntu per mantene l'equilibriu se necessariu. Gu Jian è altri in u ghjurnale "tecnologia di gomma è plastica è l'equipaggiu" hà publicatu un documentu chjamatu "prucessu di fabricazione di pneumatici affetta l'uniformità di i pneumatici è l'equilibriu dinamicu di l'elementi è u cuntrollu".
A carta cita: i pneumatici novi utilizati in l'esperimentu, u ritmu di equilibriu dinamicu di 94%. Vale à dì: ci hè una probabilità di 6% di cumprà un pneumaticu chì ùn hè micca assai qualificatu quandu u bilanciu dinamicu esce da a fabbrica originale. Ci sò più mutivi di sta situazione, soprattuttu perchè u prucessu di trasfurmazioni di pneumatici, ogni prucessu hè un errore raghjone, errore raghjone inseme, pò causari u fallimentu generale.
Pneumaticu qualificatu muntatu nantu à u rota, ma u equilibriu generale ùn hè micca necessariu.
U 6% di i prudutti unqualified pò esse dichjaratu chì e chances di cumprà ùn sò micca troppu grande, ma in fattu, ancu s'è i pneumatici novi sò qualificati, muntati nantu à i roti di ferru o d'aluminiu, chì diventanu un novu tutale, l'equilibriu dinamicu pò esse. ancu esse un prublema.
Wang Haichun è Liu Xing anu publicatu un documentu nantu à "Ricerca di cuntrollu di qualità nantu à l'equilibriu dinamicu di l'assemblea di pneumatici di rota" in a rivista "Volkswagen".
Dice: In u prucessu di assemblea di pneumatici, a rata di fallimentu dinamica di a rota solu hè di 4,28%, è dopu chì i pneumatici qualificati sò installati, a rata di fallimentu generale aumenta invece à 9%.
Chì pò succede se ùn fate micca un equilibriu dinamicu?
Tantu parlà, se ùn fate micca equilibriu dinamicu, chì puderia succede? U pneumaticu sploderà ?
Da u principiu: u prublema di equilibriu dinamica di pneumatici, in fattu, a massa ùn hè micca distribuita uniformemente, a rotazione hè una sensazione pisanti di testa.
U latu pisanti di a forza centrifuga serà più grande, ùn pò micca tirà, a luce pò esse u cuntrariu.
Immaginate: u prucessu di l'asciugatura in a lavatrice o l'asciugatrice di casa hè un sbilanciamentu dinamicu.
Questu hà da purtà à una varietà di cundizioni di vittura, oscillazione di a rota, urti, salti ......
È ancu portarà à un usu supplementu di i pneumatici, di a guida, di a sospensione è cusì, è ancu di u cunsumu di carburante aumentatu.
Hè sensu di disegnà una linea per allineà quandu si riparà un pneumaticu?
In principiu, hè ancu per assicurà u contrapesu originale. Quandu simu in a tenda di pneumatici, pudemu ancu scontru sta situazione. U travagliadore face una marca nantu à u pneumaticu o a rota, traccia una furchetta, fate una linea, fate una marca.
Quandu u pneumaticu hè muntatu contr'à a marca, a pusizioni uriginale è dopu muntatu in daretu, pudete fà senza equilibriu dinamicu.
Stu metudu hè teoricamente fattibile, chì equivale à caccià u pneumaticu è ripiglià da a listessa pusizione, l'equilibriu dinamicu ùn cambia micca.
Ma in generale chì hè, dopu à a riparazione di pneumatici serà utilizatu, per i pneumatici novi, e cose sò diffirenti, in fondu hè invalidu, è a premessa hè chì u pesu di u pneumaticu sopra, u cambiamentu ùn pò esse troppu grande.
Per quessa, i pneumatici sò stati dismounted, cambiatu u pesu duverà fà un equilibriu dinamicu.
Perchè ancu s'è una marca hè fatta, ci hè sempre una piccula deviazione quandu hè muntatu, è u sbilanciamentu hè ancu un pocu deviazione.
Tempu di post: 22-May-2023