• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Sè vo site cunducendu nantu à a strada è u vostru pneumaticu hà una puntura, o ùn pudete micca guidà à u garage più vicinu dopu à una puntura, ùn vi preoccupate micca, ùn vi preoccupate micca di ottene aiutu.Di solitu, avemu pneumatici di ricambio è arnesi in a nostra vittura.Oghje vi dicemu cumu cambià u pneumaticu di scorta stessu.

1. Prima, se a nostra vittura hè nantu à a strada, prima di cambià u pneumaticu di scorta da noi stessu, duvemu mette u triangulu d'avvertimentu in u spinu di a vittura cum'è necessariu.Allora, finu à quandu u triangulu d'avvertimentu deve esse postu daretu à a vittura?

1) In e strade cunvinziunali, deve esse stabilitu à una distanza di 50 metri à 100 metri daretu à u veiculu;
2) Nantu à l'autostrada, deve esse stallatu à 150 metri di distanza da a parte posteriore di u veiculu;
3) In casu di pioggia è nebbia, a distanza deve esse aumentata à 200 metri;
4) Quandu si mette di notte, a distanza deve esse aumentata da circa 100 metri secondu e cundizioni di a strada.Di sicuru, ùn vi scurdate di accende e luci doppie lampeggianti di l'alarma di periculu nantu à a vittura.

2.Take out the spare tire and put it away.U pneumaticu di scorta di a nostra vittura di passageru hè di solitu sottu à u troncu.Ciò chì deve esse attente hè di verificà se a pressione di i pneumatici di scorta hè normale.Ùn aspittà micca una puntura è bisognu di cambià prima di ricurdà chì u pneumaticu di scorta hè pianu.

3.It hè cunsigliatu di riconfirmà s'ellu u handbrake hè appiicata bè.À u listessu tempu, se a vittura cù trasmissioni automatica hè in a P gear, a vittura cù trasmissioni manuale pò esse messa in ogni marcia.Allora sguassate l'attrezzu è alluntanate a vite di pneumatici chì filtra.Ùn pudete micca esse sbulicatu cù a manu, ma pudete passà in tuttu (alcuni vitture utilizanu viti anti-furtu, è l'arnesi speciale sò necessarii. Per piacè riferite à l'istruzzioni per operazioni specifiche).

4.Use un jack per elevà a vittura un pocu (u jack deve esse in a pusizione designata sottu a vittura).Allora mette u cuscinettu di pneumatici di ricambio sottu à a vittura per impedisce chì u jack ùn cascà, è u corpu di a vittura sbatte direttamente in terra (a rota hè megliu per esse piazzata in sopra per prevene i graffii quandu si spinge).Allora pudete elevà u jack.

5.Loosen i viti è sguassate u pneumaticu, preferibile sottu à a vittura, è rimpiazzà u pneumaticu di scorta.Stringhje i viti, ùn aduprate micca troppu forza, basta stringhje a fascia cù un pocu di forza.Dopu tuttu, a vittura ùn hè micca particularmente stabile.Innota chì quandu stringhje i viti, fate attente à l'ordine diagonale per strincà i viti.Questu modu a forza serà più uniforme.

6.Finish, poi mette a vittura è mette pianu pianu.Dopu à l'atterrissimu, ùn vi scurdate di rinfurzà i noci di novu.Cunsiderendu chì u torque di serratura hè relativamente grande, ùn ci hè micca una chjave di torque, è pudete aduprà u vostru propiu pesu per stringhje u più pussibule.Quandu e cose tornanu, u pneumaticu rimpiazzatu ùn pò micca esse in a pusizione originale di u pneumaticu di ricambio.Prestate attenzione à truvà un locu in u troncu è riparà, per ùn si move micca in u carru durante a guida, è ùn hè micca sicuru per penduli.

Ma per piacè nutate di cambià u pneumaticu in tempu dopu a sostituzione di u pneumaticu di scorta:

● A vitezza di u pneumaticu di ricambio ùn deve esse più di 80KM / H, è u chilometru ùn deve micca più di 150KM.

● Ancu s'ellu hè un pneumaticu di ricambio full-size, a vitezza deve esse cuntrullata quandu viaghja à alta velocità.I coefficienti di friczione di a superficia di i pneumatici novi è antichi sò inconsistenti.Inoltre, per via di l'arnesi improprii, a forza di strettu di a noce in generale ùn risponde micca à i requisiti, è a guida à alta velocità hè ancu risicatu.

● A pressione di i pneumatici di u pneumaticu di ricambio hè in generale un pocu più grande di quellu di u pneumaticu normale, è a pressione di u pneumaticu di u pneumaticu di ricambio deve esse cuntrullata à 2,5-3,0 pressione d'aria.

● In a tappa più tardi di u pneumaticu riparatu, hè megliu per mette nantu à u pneumaticu senza guida.


Tempu di Postu: Jul-12-2021