• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Ci hè l'electricità statica quandu si scende è si scende da a vittura in l'invernu, perchè l'electricità accumulata nantu à u corpu ùn hè micca da esse liberata.À questu tempu, quandu vene in cuntattu cù a cunchiglia di a vittura, chì hè cunduttiva è in terra, serà liberata in una volta.

Cum'è un pallone gonfiatu cumpletu, scoppia dopu chì una agulla hè traforata.In fatti, a maiò parte di l'elettricità statica pò esse evitata da qualchi operazioni simplici prima di cullà è scende da a vittura.

Un primu pianu di l'omu chì guida in furesta in l'invernu nantu à una strada nevosa.A guida sicura nantu à strade slick è invernali richiede cuncentrazione.Un articulu AARP furnisce cunsiglii di guida invernale.

U principiu di l'electricità statica è perchè

Per risolve l'electricità statica, avemu prima di capiscenu u principiu di l'electricità statica è cumu vene.

Quandu ci hè attritu, induzione, cuntattu mutuale o sbucciatura trà l'uggetti, a carica interna sarà sottumessa à induzione o trasferimentu naturali.

Stu tipu di carica elettrica ùn si sparghje micca s'ellu ùn vene micca in cuntattu cù altri oggetti.Solu ferma nantu à a superficia di l'ughjettu è hè in un statu relativamente staticu.Questu hè u fenomenu di l'electricità statica.

In inglese: Quandu si cammina o si move, i vestiti è i capelli sò strofinati in parechji lochi, vale à dì, l'electricità statica serà generata.

Cum'è fà esperimenti di l'electricità statica in a scola, strofinando un bastone di vetru cù a seta, u bastone di vetru pò aspirà i pezzi di carta, chì hè ancu l'elettricità statica causata da l'attrito.

In l'invernu, hè relativamente faciule di generà electricità statica.Hè generalmente cridutu chì quandu l'umidità ambientale hè mantinuta à u 60% à u 70%, pò impedisce in modu efficace l'accumulazione di l'electricità statica.Quandu l'umidità relativa hè sottu à u 30%, u corpu umanu mostrarà un fenomenu di carica significativu.

Cumu evità l'elettricità statica quandu si mette in vittura

Se ùn vulete micca esse cunfortu cù un tali "bip" prima di mette in vittura, i cunsiglii sottu ponu aiutà à eliminà l'electricità statica.

  • Purtate vestiti di cuttuni

Prima di tuttu, pudete cunsiderà a suluzione da a perspettiva di vistimenti di robba, è porta più cuttuni puri.Ancu se a generazione di l'electricità statica ùn pò micca esse completamente evitata, pò riduce l'accumulazione di l'electricità statica.

Fibres sintetici sò tutti i materiali high-molecular cù boni pruprietà insulation, è sti tipi di materiali high-molecular sò cumposti urgànichi, chì sò furmati da covalent bonding di un gran numaru di atomi è gruppi atomichi.

Queste unità strutturali ripetitive ùn ponu esse ionizzate, nè ponu trasferisce elettroni è ioni, perchè a resistenza hè relativamente grande, cusì l'elettricità statica generata durante l'attrito ùn hè micca faciule di liberà.

Ci hè ancu una tavola di sequenza d'elettrificazione frictiva in a ricerca: materiali cum'è u cuttuni, a sita è a canapa anu una capacità antistatica megliu;Materiali cum'è capelli di cunigliu, lana, polipropilene è acrilicu sò più prubabile di causà electricità statica.

Pò esse più cumplicatu.Per utilizà una analogia, materiali cum'è u cuttuni è a sita sò un pocu cum'è una cesta di bambù.Ripiene d'acqua ùn hè nunda, ma manca, nò?

A fibra sintetica hè cum'è un lavabo di plastica, un munzeddu di quale hè tuttu in questu, è nimu di elli ùn ponu alluntanassi.

Sè vo site capaci di affruntà u friddu di l'invernu, rimpiazzà i maglioni è i maglioni di cachemire cù unu o dui pezzi di cuttuni o linu pò daveru allevà l'electricità statica in una certa misura.

  • Scaricate l'elettricità statica prima di mette in vittura

Sì certi pirsuni sò veramente a paura di u friddu, chì si pò fà?Per esse onestu, aghju paura di u fretu, per quessa, aghju bisognu di utilizà qualchi metudi per sguassà l'electricità statica nantu à u mo corpu prima di mette in vittura.

Prima di ghjunghje in a vittura, pudete piglià a chjave di a vittura da a vostra sacchetta è aduprà a punta di a chjave per toccu alcuni handrails metallichi è guardrails di metallo, chì ponu ancu ottene l'effettu di scaricamentu di l'electricità statica.

Un altru modu più simplice hè di imbulighjà u manicu cù una manica quandu apre a porta, è poi tirà u manicu di a porta, chì pò ancu evità l'electricità statica.

  • Aumentà l'umidità ambientale in a vittura

Quandu l'umidità di l'ambiente aumenta, l'umidità in l'aria aumenta in cunseguenza, è a pelle umana ùn hè micca faciule d'asciucà.I vestiti non cunduttori, i scarpi è altri materiali insulanti assorberanu ancu l'umidità, o formanu una fina film d'acqua nantu à a superficia per esse cunduttivi.

Tuttu chistu pò à un certu puntu prumove a carica elettrostatica accumulata da l'omu per fughje è scappà più veloce, chì ùn hè micca favurevule à l'accumulazione di carica elettrostatica.

In inglese: u corpu è a robba sò un pocu umdi, chì era urigginariamente insulated, ma avà pò purtà un pocu di conductività, è ùn hè micca faciule d'accumulà l'electricità è lasciate andà.

Dunque, l'umidificatore di a vittura hè cunsigliatu, ùn hè micca faciule di generà elettricità statica in u vostru corpu, cusì ùn avete micca da preoccupassi troppu quandu scendete da a vittura.

Oghje, l'umidificatori sò fatti relativamente chjuchi, cum'è una buttiglia di bevanda o acqua minerale.

Basta à mette direttamente in u porta tazza.Ci vole circa 10 ore per aghjunghje l'acqua una volta.Se aduprate una vittura per u trasportu di ogni ghjornu, hè basualmente abbastanza per una settimana, è ùn hè micca assai fastidiosa.

In generale, ci sò trè punti chjave di anti-static.Wear Cotton;Scaricate a statica prima di mette in vittura;Aumentà l'umidità ambientale in a vittura

 


Tempu di Postu: Dec-28-2021