• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Astrattu

L'analisi indica chì i fatturi chì affettanu l'aderenza trà u boccu internu è uvalvulaprinciparmenti includenu a manipulazione è a preservazione di a valvula, a formulazione di gomma interna è a fluttuazione di a qualità, u cuntrollu di vulcanizazione di u pad di gomma internu, u funziunamentu di u prucessu è l'ambiente di produzzione, a fissazione di u pad di gomma internu è a vulcanizazione di u tubu internu, etc. di a formulazione di cumposti di ughjettu internu è di fluttuazioni di qualità, stabilizazione di e cundizioni di vulcanizazione di u cuscinettu di gomma di uge internu, operazione strettu di prucessu è mantenimentu ambientale, fissazione di pad di gomma di ugello internu è vulcanizazione di u tubu internu per risponde à i bisogni di u prucessu Condizione è altre misure ponu migliurà l'aderenza trà u gomma internu di l'ugello è a valvula è assicurà a qualità di u tubu internu.

1. Effettu è cuntrollu di u trattamentu di a valvula è a preservazione di l'aderenza

Uvalvola di pneumaticihè una parte impurtante di u tubu internu.Hè generalmente fattu di ramu è hè cunnessu à a carcassa di u tubu internu in tuttu per mezu di u cuscinettu di gomma di a bocca interna.L'aderenza trà a bocca interna è a valvula affetta direttamente a prestazione di sicurezza è a vita di serviziu di u tubu internu, per quessa, deve esse assicuratu chì l'aderenza risponde à i requisiti standard.In u prucessu di pruduzzione di u tubu internu, in generale passa per prucessi cum'è decadimentu di valve, pulitura, siccazione, preparazione di pad di gomma di ugettu internu, pad di gomma è vulcanizazione di valvola in u stessu moldu, etc. Spazzola a cola, secca è riparà. nantu à u tubu internu perforatu finu à chì un tubu internu qualificatu hè vulcanizatu.Da u prucessu di pruduzzione, pò esse analizatu chì i fatturi chì affettanu l'aderenza trà l'ugello internu è a valvula includenu principarmenti a trasfurmazioni è a preservazione di a valvola, a formulazione di gomma internu di l'ugelli è fluttuazioni di qualità, u cuntrollu di vulcanizazione di u pad di gomma di l'ugelli interni, u funziunamentu di u prucessu è l'ambiente di produzzione, gomma interna ugello.In termini di pad fixing è vulcanization tubu internu, misuri currispundenti pò esse pigliatu à cuntrullà i fattori influenza sopra, è infini ghjunghje u scopu di migliurà l'aderenza trà u nozzle internu è a valvula è assicurendu a qualità di u tubu internu.

1.1 Fattori di influenza
I fatturi chì affettanu l'aderenza trà a valvula è a bocca interna includenu a selezzione di u materiale di cobre per u processu di a valvula, u cuntrollu di u prucessu di trasfurmazioni, è a trasfurmazioni è a preservazione di a valvula prima di l'usu.
U materiale di ramu per u processu di a valvula generalmente sceglie u latu cù un cuntenutu di ramu da 67% à 72% è un cuntenutu di zincu da 28% à 33%.A vàlvula processata cù stu tipu di cumpusizioni hà megliu aderenza à a gomma..Se u cuntenutu di ramu supera u 80% o hè più bassu di 55%, l'aderenza à u compostu di gomma hè significativamente ridutta.
Da u materiale di ramu à a valvula finita, ci vole à passà per u taglio di a barra di rame, u riscaldamentu d'alta temperatura, stampa, rinfrescante, machining è altri prucessi, cusì ci sò certe impurità o ossidi nantu à a superficia di a valvola finita;se a valvula finita hè parcheggiata per troppu longu o l'umidità ambientale S'ellu hè troppu grande, u gradu di oxidazione di a superficia serà più aggravatu.
Per eliminà impurità o ossidi nantu à a superficia di a vàlvula finita, a vàlvula deve esse imbulighjata cù una cumpusizioni specifica (in solitu àcitu sulfuricu, àcitu nitricu, acqua distillata o acqua desmineralizzata) è una suluzione d'acidu cuncentrata per un certu periodu di tempu prima. usu.Se a cumpusizioni è a cuncentrazione di a suluzione di l'acidu è u tempu di immersione ùn sò micca cumpletu cù i requisiti specificati, l'effettu di trattamentu di a valvula pò esse deteriorata.

Pigliate a valvula trattata à l'acidu è lavate l'acidu cù acqua pulita.Se a suluzione di l'acidu ùn hè micca trattata bè o lavata pulita, affettarà l'aderenza trà a valvula è u compostu di gomma.
Asciugà a vàlvula pulita cù una spugna, etc., è mette in u fornu per seccu in u tempu.Se a valvula di a valvula trattata à l'acidu hè esposta è almacenata per più di u tempu specificatu in u prucessu, a reazzione d'ossidazione accade nantu à a superficia di a valvula, è hè faciule per ricuperà l'umidità o aderisce à u polu, l'oliu, etc.;s'ellu ùn hè micca sguassatu pulitu, serà nantu à a superficia di a valvula dopu l'asciugatura.Forme macchie d'acqua è affettanu l'aderenza trà a valvula è a gomma;se l'asciugatura ùn hè micca cumpletu, l'umidità residuale nantu à a superficia di a valvula affetterà ancu l'aderenza di a valvula.
A valvula secca deve esse guardata in un dessiccatore per mantene a superficia di a valvula secca.Se l'umidità di l'ambiente di almacenamentu hè troppu altu o u tempu di almacenamentu hè troppu longu, a superficia di a valvula pò esse ossidata o adsorbita umidità, chì influenzerà l'aderenza à u compostu di gomma.

1.2 Misure di cuntrollu
E seguenti misure ponu esse pigliate per cuntrullà i fatturi di influenza sopra citati:
(1) Aduprate materiale di ramu cù una bona aderenza à a gomma per processà a valvula, è u materiale di ramu cun un cuntenutu di ramu chì supera u 80% o menu di u 55% ùn pò micca esse usatu.
(2) Assicuratevi chì e valvole di u stessu batch è specificazione sò fatti di u stessu materiale, è facenu u taglio, a temperatura di riscaldamentu, a pressione di stampa, u tempu di rinfrescante, u machining, l'ambiente di parcheghju è u tempu consistente, per riduce u cambiamentu di materiale è prucessu di trasfurmazioni.Diminuzione di l'aderenza materiale.
(3) Aumentà a forza di rilevazione di a valvula, in generale secondu a proporzione di 0,3% di campionamentu, se ci hè una anormalità, a proporzione di campionamentu pò esse aumentata.
(4) Mantene a cumpusizioni è a ratio di a suluzione d'acidu per u trattamentu di l'acidu di a valvula stabile, è cuntrolla u tempu per immergerà a valvula in a nova suluzione d'acidu è a suluzione d'acidu riutilizata per assicurà chì a valvula hè trattata bè.
(5) Sciacquate a valvula trattata à l'acidu cù l'acqua, asciucà cù una spugna o un pappu seccu chì ùn sguassate micca i detriti, è mette in un fornu per asciucà in u tempu.
(6) Dopu à l'asciugatura, i valvuli deve esse inspeccionati unu per unu.Se a basa hè pulita è brillanti, è ùn ci hè micca una macchia d'acqua evidenti, significa chì u trattamentu hè qualificatu, è deve esse guardatu in l'asciugatrice, ma u tempu di almacenamiento ùn deve esse più di 36 ore;s'è a basa di valve Green rossu, giallu scuru è altri culori, o macchie d'acqua evidenti o macchie, significa chì u trattamentu ùn hè micca cumpletu, è hè necessariu più pulizia.

2. Influenza è cuntrollu di a formula di cola di u boccu internu è a fluttuazione di qualità nantu à l'aderenza

2.1 Fattori di influenza
L'influenza di a formula di a bocca interna è a fluttuazione di a qualità di a gomma nantu à l'aderenza di u gomma.valvola di gommasi manifesta principalmente in i seguenti aspetti:
Se a formula di a bocca interna cuntene un pocu cuntenutu di cola è assai fillers, a fluidità di a gomma serà ridutta;se u tipu è a varietà di l'acceleratori ùn sò micca selezziunati bè, affettarà direttamente l'aderenza trà a bocca interna è a valvula;L'ossidu di zincu pò migliurà l'aderenza di a bocca interna, ma quandu a dimensione di particella hè troppu grande è u cuntenutu di impurità hè troppu altu, l'aderenza diminuirà;se u sulphur in u nozzle internu hè precipitatu, distrughjerà a dispersione uniforme di sulphur in u nozzle internu., chì riduce l'aderenza di a superficia di gomma.
Se l'urìgine è u batch di a gomma cruda utilizata in u compostu di ughjettu internu cambianu, a qualità di l'agentu di cumpunimentu hè instabile o l'origine cambia, u compostu di gomma hà un cortu tempu di scorch, plasticità bassa è mistura irregolare per ragioni operative. tuttu ciò chì pruvucarà u compostu di ughjettu internu.A qualità fluttua, chì à u turnu affetta l'aderenza trà a gomma di u boccu internu è a valvula.
Quandu facia u filmu di gomma di a bocca interna, se u nùmeru di tempi di raffinazione termale ùn hè micca abbastanza è a termoplasticità hè bassa, a film extruded serà inestabile in dimensione, grande in elasticità è bassa in plasticità, chì affetterà a fluidità di u compostu di gomma. è riduce a forza adesiva;se u film di gomma di l'ugello internu supera u tempu di almacenamento specificatu da u prucessu pruvucarà a frosting di a film è affetta l'aderenza;se u tempu di parcheghju hè troppu cortu, a deformazione di a fatigue di a film sottu à l'azzione di u stress meccanicu ùn pò micca esse recuperata, è a fluidità è l'aderenza di u materiale di gomma seranu ancu affettate.

2.2 Misure di cuntrollu
E misure di cuntrollu currispundenti sò pigliate secondu l'influenza di a formula di a bocca interna è a fluttuazione di qualità di a gomma nantu à l'aderenza:
(1) Per ottimisà a formula di a bocca interna, u cuntenutu di gomma di a bocca interna deve esse cuntrullata raghjone, vale à dì per assicurà a fluidità è l'aderenza di a gomma, è per cuntrullà u costu di produzzione.Strictly cuntrullà u grannizza particeddi è u cuntenutu impurità di l'ossidu di zincu, cuntrullà a temperatura di vulcanizazione di u nozzle internu, i passi di u funziunamentu è u tempu di parcheghju di gomma per assicurà l'uniformità di sulphur in a gomma.
(2) Per assicurà a stabilità di a qualità di u compostu di gomma in u boccu internu, l'urìgine di a gomma cruda è l'agenti cumposti deve esse fissatu, è i cambiamenti di batch deve esse minimizzati;a gestione di u prucessu deve esse strettamente cuntrullata per assicurà chì i paràmetri di l'equipaggiu rispondenu à i requisiti standard;uniformità di dispersione è stabilità in u compostu di gomma;strettu mischju, cola, operazione di almacenamento è cuntrollu di temperatura per assicurà chì u tempu di scorch è a plasticità di u compostu di gomma risponde à i requisiti di qualità.
Quandu facia u filmu di gomma di l'ughjettu internu, i materiali di gomma deve esse usatu in sequenza;a raffinazione calda è a raffinazione fine deve esse uniformi, u numeru di volte di tamping deve esse fissatu, è u cuteddu di tagliu deve esse penetratu;U tempu di parcheghju di u filmu di l'ughjettu internu deve esse cuntrullatu in 1 ~ 24 h, per evità chì u materiale di gomma ùn si ricuperà micca da a fatigue per via di un brevi tempu di parcheghju.

3. Influenza è cuntrollu di vulcanization di pad gomma internu bocca nant'à aderenza

Selezziunate a valvula di materiale adattatu è manighjà è almacenà secondu i bisogni, mantenendu a formula di gomma di ugettu internu raghjone è a qualità stabile hè a basa per assicurà l'aderenza trà a gomma di ugettu internu è a valvula, è a vulcanizazione di u gomma. pad gomma internu nozzle è a valvula (vale à dì, u nozzle gomma) Vulcanization) hè a chjave per assicurà aderenza.
3.1 Fattori di influenza
L'influenza di a vulcanizazione di u nozzle nantu à l'aderenza trà u nozzle internu è a valvula hè principalmente riflessa in a quantità di riempimentu di u cumpostu di gomma è u cuntrollu di a pressione di vulcanizazione, a temperatura è u tempu.
Quandu a bocca di gomma hè vulcanizzata, a bocca di a valvula è a film di gomma di a bocca interna sò generalmente messe in u muffa speciale cumminata per a bocca di gomma.Se a quantità di riempimentu di u materiale di gomma hè troppu grande (vale à dì, l'area di u film di gomma di l'ugello internu hè troppu grande o troppu grossa), dopu chì u moldu hè chjusu, l'eccessu di materiale di gomma trabordarà u muffa per furmà un bordu di gomma, chì ùn solu pruvucarà i rifiuti, ma ancu pruvucarà u muffa per ùn chjude micca bè è pruvucarà pads di gomma.Ùn hè micca densu è affetta l'aderenza trà a gomma di a bocca interna è a valvula;se a quantità di riempimentu di u materiale di gomma hè troppu chjuca (vale à dì, l'area di u film di gomma di l'ugello internu hè troppu chjuca o troppu magre), dopu chì u moldu hè chjusu, u materiale di gomma ùn pò micca riempie a cavità di u muffa, chì sarà riduce direttamente l'aderenza trà a bocca interna è a valvola.
Sottu-sulfuru è sopra-sulfuru di u nozzle affettanu l'aderenza trà u nozzle internu è a valvula.U tempu di vulcanizazione hè in generale un paràmetru di prucessu determinatu secondu a gomma utilizata in u nozzle, a temperatura di u vapore è a pressione di clamping.Ùn pò micca esse cambiatu à vuluntà quandu altri paràmetri restanu invariati;in ogni modu, pò esse aghjustatu in modu adattatu quandu a temperatura di u vapore è a pressione di clamping cambianu., per eliminà l'influenza di i cambiamenti di parametri.

3.2 Misure di cuntrollu
Per eliminà l'influenza di u prucessu di vulcanizazione di u nozzle nantu à l'aderenza trà u nozzle internu è a valvula, a quantità teorica di gomma utilizata per a vulcanizazione di u nozzle deve esse calculata secondu u voluminu di a cavità di u moldu, è l'area. è u spessore di u film di u boccu internu deve esse aghjustatu secondu a prestazione attuale di a gomma.Per assicurà chì a quantità di riempimentu di gomma hè adatta.
Strictly cuntrullà a prissioni vulcanization, temperatura è tempu di u nozzle, è standardize u funziunamentu vulcanization.Vulcanization Nozzle hè generalmente fattu nantu à un vulcanizer flat, è a prissioni di u plunger vulcanizer deve esse stabile.U pipeline di vapuri di vulcanizazione deve esse raghjone insulated, è se e cundizioni permettenu, un cilindru sottumessu o cisterna di vapuri cù u voluminu appropritatu deve esse stallatu per assicurà a stabilità di a pressione di u vapore è a temperatura.Sè e cundizioni permette, l 'usu di u cuntrollu autumàticu vulcanization equivalenti pò eliminà l 'effetti avversi causatu da cambiamenti in paràmetri cume clamping pressure è vulcanization temperature.

4. Influenza è cuntrollu di u funziunamentu di prucessu è l'ambiente di pruduzzione nantu à l'aderenza

In più di i ligami sopra, tutti i cambiamenti o inadattabilità di u prucessu di operazione è di l'ambiente anu ancu avè un certu impattu nantu à l'aderenza trà a bocca interna è a valvula.
4.1 Fattori influenzanti
L'influenza di u funziunamentu di u prucessu nantu à l'aderenza trà a gomma interna di l'ugello è a valvula hè principalmente riflessa in a diffarenza trà l'operazione è u standard di u pad di gomma di a valvola in u prucessu di produzzione.
Quandu a vàlvula hè sottumessu à trattamentu à l'acidu, l'operatore ùn porta micca guanti cum'è necessariu per uperà, chì facilmente contaminarà a vàlvula;quandu a valvula hè immersa in l'acidu, u swing hè irregulare o u cuntrollu di u tempu ùn hè micca adattatu.A gomma di l'ughjettu internu hè deviatu in u prucessu di raffinazione calda, estrusione fina, pressing di tablette, almacenamiento, etc., chì risultanu in fluttuazioni in a qualità di a film;quandu u gomma internu di u nozzle hè vulcanizatu inseme cù a vàlvula, u muffa o a vàlvula hè skewed;a temperatura, a prissioni è a temperatura durante a vulcanizazione Ci hè un errore in u cuntrollu di u tempu.Quandu a valvula vulcanizzata hè roughened à u fondu è u bordu di u cuscinettu di gomma, a prufundità hè inconsistente, u polveru di gomma ùn hè micca pulita in modu pulitu, è a pasta di cola hè spazzolata in modo irregulare, ecc. è a valvula.
L'influenza di l'ambiente di pruduzzione nantu à l'aderenza trà a gomma di u boccu internu è a valvula hè principalmente manifestata in chì ci sò macchie d'oliu è polveri in e parti è spazii in cuntattu cù o almacenamentu di a vàlvula è a gomma / foglia di l'ugelli interni, chì contaminerà a valvula è a gomma / foglia di a bocca interna;L'umidità di l'ambiente di travagliu supera u standard, chì face chì a valvula è a gomma / foglia di u boccu internu assorbanu l'umidità è affetta l'aderenza di a vàlvula è a gomma interna di l'ugello.

4.2 Misure di cuntrollu
Per a diffarenza trà l'operazione di prucessu è u standard, deve esse fattu:
Quandu a vàlvula hè sottumessa à trattamentu à l'acidu, l'operatore deve portà guanti puliti per operare secondu a regulazione;quandu a valvula hè immersa in l'acidu, deve swing uniformly;immergete in una nova suluzione d'acidu per 2-3 s, è poi allargà u tempu di immersione in modu adattatu;Dopu avè pigliatu da u liquidu, lavà immediatamente cù l'acqua per circa 30 minuti per assicurà un risciacquamentu cumpletu;a valvula dopu à risciacquare deve esse asciuttata cù una spugna pulita chì ùn sguassate micca i detriti, è poi mette in un fornu per siccà per 20 à 30 minuti.min;a valvula secca ùn deve esse guardata in l'asciugatrice per più di 36 ore.I paràmetri di a gomma interna di l'ugello deve esse manteni stabile durante a raffinazione calda, estrusione fina, pressing di tablette, almacenamiento, etc., senza fluttuazioni evidenti;durante vulcanization, u muffa è valve deve esse tinutu da skewed, è a temperatura vulcanization, prissioni è tempu deve esse cuntrullati bè.U fondu è u bordu di u cuscinettu di gomma di a valvula deve esse rasatu in una prufundità uniforme, u polveru di gomma deve esse pulitu bè cù gasoline durante a rasatura, è a cuncentrazione è l'intervallu di a pasta di cola deve esse cuntrullata accuratamente, in modu chì a gomma di u boccu internu è a valvula ùn serà micca affettata da u funziunamentu di u prucessu.Aderenza di a bocca.
Per evità a contaminazione secundaria di a valvola è di u gomma / foglia di l'ugello internu, a sala di trattamentu di l'acidu di a valvola, u fornu, l'asciugatrice, a preparazione di u film di l'ugello internu è a macchina di vulcanizazione piatta è u bancu di travagliu deve esse mantene pulita, senza polvera è oliu;l'ambienti hè relativamente L'umidità hè cuntrullata sottu à 60%, è u riscaldatore o dehumidifier pò esse attivatu per aghjustà quandu l'umidità hè alta.

5. Finu

Ancu l'aderenza trà a valvula è a bocca interna hè solu un ligame in a produzzione di u tubu internu, l'anellu hà una influenza impurtante nantu à a prestazione di sicurezza è a vita di serviziu di u tubu internu.Per quessa, hè necessariu analizà i fatturi chì affettanu l'aderenza trà a valvula è a bocca interna, è piglià soluzioni mirate per migliurà a qualità generale di u tubu internu.


Tempu di Postu: Nov-03-2022