• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

definizione:

Pesu di rota, cunnisciutu ancu com'è pesu di a rota di pneumatici.Hè u cumpunente contrappesu stallatu nantu à a rota di u veiculu.A funzione di u pesu di a rota hè di mantene l'equilibriu dinamicu di a rota sottu rotazione à alta velocità.

Principiu:

 

12

A massa di ogni parte di ogni ughjettu serà diversu.Sutta a rotazione statica è a bassa velocità, a massa irregolare affetterà a stabilità di a rotazione di l'ughjettu.A più alta a velocità, più grande a vibrazione.A funzione di u pesu di a rota hè di riduce u gap di qualità di a rota quant'è pussibule per ottene un statu relativamente equilibratu.

Sfondate:

23

Cù a migliione di e cundizioni di l'autostrada è u rapidu sviluppu di a tecnulugia di l'automobile in Cina, a velocità di guida di i veiculi hè sempre più veloce.Se a qualità di e roti di e vitture hè irregolare, in questu prucessu di guida à alta velocità, ùn avarà micca solu affettà u cunfortu di u viaghju, ma ancu aumenterà l'usura anormale di pneumatici di vittura è sistemi di sospensione, aumentanu a difficultà di cuntrollu di vittura in u prucessu di guida. chì porta à una guida micca sicura.Per evità sta situazione, i roti anu da passà a prova di equilibriu dinamicu di l'equipaggiu speciale - macchina di equilibratura dinamica di rota prima di a stallazione, è i contrappesi adattati devenu esse aghjuntu à i lochi induve a massa di a rota hè troppu chjuca per mantene l'equilibriu dinamicu di a rota. roti sottu rotazione à alta velocità.Stu contrapesu hè u pesu di a rota di a rota.

Funzioni principali:

 

34

Siccomu u modu di guida di una vittura hè generalmente a rota di fronte, a carica di a rota di fronte hè più grande di a carica di a rota posteriore, è dopu à un certu chilometru di a vittura, a fatigue è u gradu di usu di i pneumatici in diverse parti serà diversu, cusì hè ricumandemu di fà a rotazione di pneumatici puntuale secondu u chilometru o e cundizioni stradali;A causa di e cundizioni cumplessi di a strada, ogni situazione nantu à a strada pò avè un impattu nantu à i pneumatici è i rimi, cum'è a scontru cù a piattaforma stradale, u passaghju d'alta velocità per a strada di a putenza, etc. rimi.Dunque, hè cunsigliatu di fà un equilibriu dinamicu di i pneumatici durante a trasposizione.


Tempu di Postu: Oct-06-2022