• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3
IMG_7133(1)

I reclami di i clienti nantu à a vibrazione di u veiculu è u vacilamentu dopu un novu cambiamentu di pneumatici ponu esse risolti spessu equilibrendu l'assemblea di pneumatici è rota.U equilibriu propiu migliurà ancu l'usura di i pneumatici, migliurà l'economia di carburante è elimina u stress di u veiculu.In questu prucessu criticu, i pesi di rota sò spessu a megliu scelta per creà l'equilibriu perfettu.

I vostri roti anu da esse equilibrati dopu chì i pneumatici sò stallati, questu hè fattu cù una macchina speciale chjamata balancer chì vi dice induve mette u contrappesu per correggerà l'equilibriu di a rota.

Quale hè megliu per u mo Vehicle Clip On Vs Stick On Wheel Weights?

Pesi di Ruota Clip-On

Tutti i roti ponu trattà a cinta nantu à i pesi, ma micca tutti i roti ponu trattà i pesi tradiziunali di clip-on.

Mentri Clip on pesi pò esse più prezzu, ponu dannà i vostri roti.Qualchidunu ponu lascià marchi quandu si sguassate è ponu ancu causà corrosione.

U Clip nantu à i pesi sò troppu evidenti nantu à u rim.Tuttavia, hè a megliu scelta per i veiculi chì ùn anu micca bisognu di assai apparenza, cum'è i camioni media è pisanti.

604dc647a8b19bcd9b739f7c1b39663
899

Stick On Wheel Weights

I pesi autoadesivi tendenu à esse un pocu più caru, ma sò faciuli d'applicà è sguassate è a maiò ùn dannu micca a vostra rota.

I clienti sò sensibili à l'apparizione di u pesu di a rota nantu à u pianu fora.Per queste applicazioni, un pesu di cinta adhesiva hè l'unica opzione.

Chì pudete fà per prevene chì i pesi di a rotella cadenu?

Un finitu propiu è l'usu di un pesu di rota d'alta qualità cù un adesivo efficace sò chjave per mantene u pesu di a rota in u locu.I boni pratichi includenu a pulizia di solventi di e roti induve u pesu serà piazzatu per caccià a terra, a grime è a polvera di frenu, è poi mette u pesu in modu sicuru.

Ci vole circa 72 ore per u pesu di bilanciu di a rota di a vittura sportiva per ghjunghje à a so forza.In generale, hè sicuru di guidà subitu, ma i primi 72 ore sò induve quelli pesi sò più prubabile di esce, soprattuttu se i vostri roti ùn sò micca puliti bè in u primu locu.


Tempu di posta: 09-09-2022