• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

U cambiamentu di pneumatici hè qualcosa chì tutti i pruprietarii di vitture scontranu quandu utilizanu a so vittura.Questu hè un prucessu di mantenimentu di veiculi assai cumuni, ma hè assai impurtante per a nostra sicurezza di guida.

Allora chì deve esse attentu à quandu cambiate i pneumatici per evità prublemi inutili?Parlemu di qualchi guida per cambià i pneumatici.

1. Ùn Get The Tire Size Wrong

Cunfirmà a dimensione di u pneumaticu hè u primu passu per fà u travagliu.I paràmetri specifichi di stu pneumaticu sò incisi nantu à u sidewall di u pneumaticu.Pudete sceglie un pneumaticu novu di a stessa dimensione secondu i paràmetri di u pneumaticu originale.

rapportu di pneumatici

I roti di vittura generalmente utilizanu pneumatici radiali.E specificazioni di i pneumatici radiali includenu larghezza, rapportu d'aspettu, diametru internu è simbulu di limitu di velocità.

Pigliate a foto sopra cum'è un esempiu.A so specificazione di pneumatici hè 195/55 R16 87V, chì significa chì a larghezza trà i dui lati di u pneumaticu hè 195 mm, 55 significa u rapportu d'aspettu, è "R" sta per a parolla RADIAL, chì significa chì hè un pneumaticu radiale.16 hè u diametru internu di u pneumaticu, misuratu in inch.87 indica a capacità di carica di pneumatici, chì hè equivalente à 1201 liri.Certi pneumatici sò ancu marcati cù simboli di limitu di velocità, usendu P, R, S, T, H, V, Z è altre lettere per rapprisintà ogni valore di limitu di velocità.V significa chì a velocità massima hè 240 km / h (150 MPH)

2. Stallà The Tire Correctly

Oghje, parechji mudelli di pneumatici sò asimmetrici o ancu direzzione.Allora ci hè un prublema di direzzione quandu si stallanu pneumatici.Per esempiu, un pneumaticu asimmetricu serà divisu in mudelli di l'internu è l'esternu, perchè se i lati interni è esterni sò invertiti, u rendiment di u pneumaticu ùn hè micca u megliu.

 

Inoltre, certi pneumatici anu una sola guida, vale à dì, a direzzione di rotazione hè specifica.Se invertite a stallazione, pò esse micca prublema si l'apremu nurmale, ma s'ellu ci hè una situazione umida, u so funziunamentu di drenaje ùn puderà micca ghjucà cumplettamente.Se u pneumaticu usa un patronu simmetricu è micca unicu conduttivu, ùn avete micca bisognu di cunsiderà l'internu è l'esternu, basta à stallà à vuluntà.

889

3. Tutti i mudelli di pneumatici devenu esse listessi ?

Di solitu scuntremu sta situazione induve un pneumaticu deve esse rimpiazzatu, ma l'altri trè ùn anu micca bisognu di rimpiazzà.Allora qualchissia dumandarà: "Se u mudellu di u mo pneumaticu chì deve esse rimpiazzatu hè diversu da l'altri trè mudelli, affetterà a guida?"
In generale, finu à chì u livellu di grip (vale à dì a trazione) di u pneumaticu chì cambiate hè u listessu chì u vostru pneumaticu originale, ci hè una alta probabilità chì ùn ci sarà micca impattu.Ma una cosa da nutà hè chì in u tempu di pioggia, i pneumatici cù diversi disinni è mudelli anu un rendimentu di drenaggiu diversu è una presa diversa nantu à a terra bagnata.Allora s'è vo frenate, hè pussibule chì i vostri roti di manca è di diritta ponu piglià una presa diversa.Dunque, pò esse necessariu di riservà una distanza di frenu più longa in i ghjorni di pioggia.

4. Sensazione di guida sbagliata dopu à cambià i pneumatici?

Certi pirsuni sentenu chì a sensazione di guida diventa subitu più ligera dopu à cambià i pneumatici.Ci hè qualcosa di male?
Di sicuru micca !Perchè a superficia di u pneumaticu hè sempre assai liscia quandu u pneumaticu hè ghjustu, ùn hà micca abbastanza cuntattu cù a strada, per quessa, ùn ci hè micca assai resistenza di guida chì avemu abitualmente guidatu.Ma quandu u vostru pneumaticu hè utilizatu è u so battistrada hè purtatu, u so cuntattu cù a strada diventerà più strettu, è a sensazione familiare di guida torna.

5. Correct Tire Pressure Matters

Sapemu chì più bassa hè a pressione di i pneumatici, u più còmode serà u viaghju;più altu hè a pressione di i pneumatici, u più bumpy serà.Ci hè ancu persone chì si preoccupanu chì una pressione di pneumatici troppu alta facilmente pruvucarà una puntura, ma in fatti, tutti i casi mostranu chì, se una vittura perfora a causa di a pressione di i pneumatici, pò esse solu perchè a pressione di i pneumatici hè troppu bassu è micca troppu. altu.Perchè a prissioni chì u pneumaticu di una vittura pò sustene hè almenu trè atmosfere in sopra, ancu s'è vo culpisce 2.4-2.5bar, o ancu 3.0bar, u pneumaticu ùn saldarà micca.
Per a guida urbana generale, a pressione di pneumatici cunsigliata hè trà 2,2-2,4 bar.Sè avete bisognu di guidà nantu à l'autostrada è a velocità hè prevista per esse relativamente veloce, pudete chjappà 2.4-2.5bar in u statu di pneumatici friddi, per quessa, ùn avete micca preoccupatu di a bassa pressione di pneumatici è di punture quandu corre à alta velocità. .


Tempu di pubblicazione: 17-sep-2021