• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Tutti sapemu l'impurtanza di un pneumaticu per una vittura, ma per un pneumaticu, sapete chì un picculuvalvola di pneumaticighjoca ancu un rolu impurtante?

A funzione di a valvula hè di inflate è deflate una piccula parte di u pneumaticu è mantene u sigillu dopu chì u pneumaticu hè inflatatu.Valvula ordinariu hè cumpostu di trè parti principali: corpu di valvula, valvula core è valve cap.Quì sottu vi darà una introduzione dettagliata à a valvula di pneumatici di vittura.

VALVULA DE PNEU TR413

TIPI DI VALVULA DI PNEU

1. Divisu per scopu: valvola di bicicletta, motocicletta, valvola di veiculu elettricu, valvola di vittura, valvola di autobus di camion, valvola di veiculi di ingegneria agricula, valve speciale, etc.

2. Sicondu s'ellu ci hè un tubu o micca: valve valve valve tubeless valve tubeless valve.

3. Sicondu u metudu di assemblea: valvola universale à vite,Clamp-in valveèvalvola à snap-in.

4. Sicondu a grandezza di a cavità di u core: valvula di camera di core ordinariu è valvula di camera di core grande.

气门嘴

STRUTTURA VALVE

U corpu di a valvula (base) hè l'unicu modu per u gasu per entra in u pneumaticu, è à u stessu tempu accolta è prutegge u core di a valvula;a noce di fastening hè cunnisciuta da u nome è a so funzione hè di rende più stabile a valvula è u rim;dui I gaskets di diversi materiali sò assuciati cù u nut fastening;a guarnizione di sigillatura di gomma ghjoca u rolu di sigillatura è impedisce a fuga d'aria in u latu internu di u rim;u tappu valve chì hè spessu persu pò prevene l'invasione di a valvula da ughjetti straneri, è à u stessu tempu Per ottene u sealing secundariu di a valvula;è u core di a valvula hà a funzione di impedisce a fuga di gas mentre assicurendu l'iniezione liscia di gas in u pneumaticu.

INSTALLAZIONE DI VALVE

I metudi di assemblea di a valvula ponu esse divisi in tippu viti, tipu di compressione è tippu snap-on.Per esempiu, l'assemblea di a vàlvula di gomma hè un tipu snap-in, è a basa di a vàlvula hè furnita cù un slot per a carta per a fissazione cù u rim, chì porta ancu à un usu una volta, è una volta sguassatu, ùn pò micca. esse usatu di novu.A vàlvula di metallu adopra l'assemblea à viti, chì usa guarnizioni è noci di fissazione per riparà a valvula, è pò esse reutilizata dopu a disassemblazione.


Tempu di post: 22-novembre-2021