• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

L'impurtanza di a gestione di i pneumatici:

A gestione di i pneumatici hè un fattore impurtante per a sicurezza di guida, u risparmiu d'energia è a riduzione di i costi di trasportu.Attualmente, a proporzione di u costu di pneumatici à u costu di trasportu hè relativamente bassu, generalmente 6% ~ 10%.Sicondu e statistiche di l'accidenti di trafficu stradale, l'accidenti di trafficu causati direttamente da a splutazioni di pneumatici contanu 8% ~ 10% di l'accidenti di trafficu totali.Per quessa, l'imprese o flotte anu da attribuisce una grande impurtanza à a gestione di i pneumatici, cum'è a riparazione, a riparazione, a stallazione di schedarii tecnichi di i pneumatici, a registrazione di a data di carica di i pneumatici, u cambiamentu è a rinfrescante, u chilometru di guida è i prublemi chì si trovanu in usu.

Per rinfurzà u sistema di rinfriscamentu di pneumatici, migliurà u travagliu di rinfriscamentu di pneumatici, allargà a vita di serviziu di u pneumaticu, riduce u costu di u pneumaticu, u pneumaticu di rinfurzà deve esse verificatu ripetutamente, è u pneumaticu di rinfurzà deve esse tornatu è rinfriscatu in ogni mumentu. .

Per fà e statistiche di pneumatici bè hè u fundamentu di gestisce bè u pneumaticu.A Cumpagnia di Trasportu di l'Automobile o a quantità di pneumatici di a flotta di veiculi hè assai, a specificazione, a dimensione è u tippu dinamicu cumplessu spessu deve permette à u pneumaticu di utilizà raghjone, deve rinfurzà a gestione, è cumpleta seriamente e statistiche di situazione di usu di pneumatici.Per mezu di l'analisi di i rapporti statistici, per furnisce una basa di decisione per a gestione di pneumatici, l'usu, u mantenimentu è a riparazione di a cumpagnia o di a flotta, per determinà u pianu trimestrale (annuale) d'usu di pneumatici è per cumprà pneumatici d'alta qualità, per furmulà diverse quote. , per analizà u livellu di a gestione di pneumatici, l'usu, u mantenimentu è a riparazione, per scopre i motivi è per piglià misure puntuale per riduce i costi.

Verificate è cura di i pneumatici:

L'accettazione è u almacenamiento di pneumatici affettanu direttamente a so qualità d'usu hè un ligame impurtante per assicurà l'usu di a qualità di pneumatici.

(1)Accettazione di pneumatici novi

(2)Accettazione di pneumatici rinfriscati

(3) Accettazione di tubi, guarnizioni è tubi di riparazione

Sicondu i ducumenti originali (fattura), i pruduttori di pneumatici, specificazioni, tippi è cuntrollu di quantità è secondu i standard naziunali currispondenti di i requisiti tecnichi di pneumatici per l'accettazione deve esse restituiti à i non-conformità.Inserite u registre di pneumatici è e statistiche di u costu di i pneumatici dopu l'accettazione.

I pneumatici rinfriscati devenu esse verificati in cunfurmità cù i requisiti tecnichi di i normi naziunali pertinenti prima di esse messi in magazzinu, è u cuntu di statistiche di rinfrescante deve esse cumpletu.

Tutta l'ispezione di u tubu internu è di a cintura di guarnizione acquistata deve esse in cunfurmità cù i standard naziunali currispondenti di Requisiti Tecnici di Pneumatici per l'ispezione è compie u furmulariu.U tubu internu riparatu deve esse pruvatu è verificatu prima di esse messi in almacenamentu.Quelli chì ùn rispondenu micca à i requisiti devenu esse riparati è curretti.Solu quelli chì ùn anu micca prublemi di qualità sò permessi di mette in almacenamiento.

 


Tempu di pubblicazione: 10-10-2022