• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Hè generalmente cunsideratu chì l'equilibriu dinamicu di un veiculu hè l'equilibriu trà irotiquandu u veiculu hè in funziunamentu.Di solitu si dice di aghjunghje u bloccu di equilibriu.

11
12
13
14

Composizione è cause:

I roti di una vittura sò custituiti da pneumatici è roti in tuttu.

Tuttavia, per ragioni di fabricazione, a distribuzione generale di e parti di a massa ùn pò esse assai uniforme.Quandu a rota di a vittura gira à alta velocità, formarà un statu di sbilanciamentu dinamicu, pruvucannu u veiculu in movimentu jitter di rota, fenomenu di vibrazione di u volante.

Per evitari stu fenomenu o eliminà u fenomenu hè accadutu, hè necessariu di fà a rota in a situazione dinamica aumentendu u metudu di pesu, perchè a currezzione di a rota di l'equilibriu di e diverse parti di u bordu.Stu prucessu di currezzione hè cunnisciutu com'è equilibriu dinamicu.Di solitu si dice chì aghjunghjepesu di rota;hè fattu di lega di piombo, à u Gram cum'è una unità, cumpresi grammi 5, grammi 10, grammi 15, ùn pensate micca chì a massa hè chjuca, quandu a rota rotating à alta vitezza pruducia una grande forza centrifuga.U bloccu di equilibriu hà un ganciu d'acciaio chì pò esse incrustatu nantu à u rim di a rota.

 

Necessità:

1. Quandu u mozzu di rota è u tamburinu di frenu (discu) sò processati, u posizionamentu di u centru di l'assi ùn hè micca precisu, l'errore di trasfurmazioni hè grande, l'errore di casting di a superficia non machinata hè grande, a distorsione di trattamentu termicu, a distorsione in usu o l'abrasione hè irregulare

2. A qualità dibulloni di lugùn hè micca uguali, a distribuzione di qualità di u hub ùn hè micca uniforme o u runout di u circulu radiale, u runout di u circhiu finale hè troppu grande.

3. A distribuzione irregulare di qualità di pneumatici, l'errore di dimensione o di forma hè troppu grande, l'usu di deformazione o usura irregolare, l'usu di pneumatici di rinfurzà o pad, riparazione di pneumatici.

4.U boccu d'inflazione di u gemellu ùn hè micca siparatu da 180 gradi, è u boccu d'inflazione di u pneumaticu unicu ùn hè micca siparatu da 180 gradi da a marca di sbilanciamentu.

5. Quandu u hub di rota, u tamburinu di frenu, u bullone di pneumatici, u rim, u tubu internu, u liner, i pneumatici è cusì sò disassemblati è riuniti in un pneumaticu, a massa sbilanciata accumulata o a deviazione di forma hè troppu grande, hà distruttu l'equilibriu originale.


Tempu di Postu: 01-Nov-2022