• bk4
  • bk5
  • bk2
  • bk3

Storia:

U balancer hà una storia di più di 100 anni. In u 1866, u German Siemens hà inventatu u generatore. Quattru anni dopu, un canadianu, Henry Martinson, patentò a tecnica di equilibriu, lanciandu l'industria. In u 1907, u duttore Franz Lawaczek hà furnitu à u Signore Carl Schenck tecnichi di equilibriu perfezionati, è in u 1915 hà pruduttu a prima macchina d'equilibriu à doppia faccia. Finu à a fini di l'anni 1940, tutte l'operazione di equilibriu sò state realizate nantu à l'equipaggiu d'equilibriu puramente meccanicu. A vitezza di equilibriu di u rotore generalmente piglia a velocità di risonanza di u sistema di vibrazione per maximizà l'amplitude. Ùn hè micca sicuru per misurà l'equilibriu di u rotore in questu modu. Cù u sviluppu di a tecnulugia ilittronica è a popularisazione di a teoria di l'equilibriu di u rotore rigidu, a maiò parte di i dispositi di equilibriu anu aduttatu a tecnulugia di misurazione elettronica dapoi l'anni 1950. L'equilibratore di pneumatici di a tecnulugia di circuitu di separazione planare elimina in modu efficace l'interazzione trà i lati manca è destra di a pezza di equilibriu.

U sistema di misurazione elettricu hà attraversatu i tappe di Flash, watt-meter, digitale è microcomputer da zero, è infine apparsu a macchina di equilibriu automaticu. Cù u sviluppu cuntinuu di a pruduzzione, più è più parte deve esse equilibratu, più grande hè a dimensione di batch. Per migliurà a produtitività di u travagliu è e cundizioni di u travagliu, l'automatizazione di equilibriu hè stata studiata in parechji paesi industriali cum'è l'anni 1950, è sò prudutte successivamente macchine equilibratrici semi-automatiche è linee automatiche equilibratrici dinamiche. A causa di a necessità di u sviluppu di a produzzione, u nostru paese hà cuminciatu à studià passu à passu à a fini di l'anni 1950. Hè u primu passu in a ricerca di l'automatizazione dinamica di equilibriu in u nostru paese. À a fine di l'anni 1960, avemu cuminciatu à sviluppà a nostra prima linea automatica di bilanciu dinamicu di cilindru à sei cilindri CNC, è in u 1970 pruducia cù successu. A tecnulugia di cuntrollu di u microprocessore di a macchina di teste di equilibriu hè una di e direzzione di sviluppu di a tecnulugia di equilibriu dinamica di u mondu.

EQUILIBRATORE DI PNEUMATICI 1
EQUILIBRATORE DI PNEUMATICI 2

L'equilibriu di gravità hè generalmente chjamatu balancer staticu. Si basa nantu à a gravità di u rotore stessu per misurà u sbilanciamentu staticu. Hè postu nantu à i dui rotori di guida horizontale, s'ellu ci hè un sbilanciamentu, face l'assi di u rotore in u mumentu di rotazione di guida, finu à chì u sbilanciamentu in a pusizioni più bassu hè solu staticu. U rotore equilibratu hè pusatu nantu à un supportu sustinutu da un cuscinettu idrostaticu, è un pezzu di specchiu hè incrustatu sottu u supportu. Quandu ùn ci hè micca un sbilanciamentu in u rotore, u fasciu da a fonte di luce hè riflessu da stu specchiu è prughjettatu à l'origine polare di l'indicatore di sbilanciamentu. S'ellu ci hè un sbilanciamentu in u rotore, u pedestal di u rotore s'inclinarà sottu à l'azzione di u mumentu di gravità di u sbilanciamentu, è u riflettore sottu à u pedestal s'inclinarà ancu è devia u fasciu di luce riflessa, u locu di luce chì u fasciu stende nantu à u rotore. L'indicatore di coordenate polari abbanduneghja l'origine.

Basatu nantu à a pusizione di coordenada di a deviazione di u puntu di luce, a dimensione è a pusizione di u sbilanciamentu pò esse ottenuta. In generale, u bilanciu di u rotore include dui passi di misurazione è correzione di sbilanciamentu. U balancing machine hè principarmenti usatu pi misurà unbalance, è a currezzione unbalance hè spessu aiutata da altre equipaggiu ausiliari cum'è drilling machine, fresa è machine à saldatura spot, o a manu. Certi machini di equilibriu anu fattu u calibratore una parte di a macchina di equilibratura. U signale rilevatu da u picculu sensoru di a rigidità di supportu di u equilibratore hè proporzionale à u spostamentu di vibrazione di u supportu. Un equilibratore duru hè quellu chì a so velocità di equilibriu hè più bassu di a frequenza naturale di un sistema di rotore. Stu balancer hà una grande rigidità, è u signale rilevatu da u sensoru hè proporzionale à a forza di vibrazione di u supportu.

Indicatori di rendiment:

A prestazione principale di uequilibratore di pneumatici hè spressione da dui indici cumpleti: u minimu di squilibrio rimanente è u tassu di riduzzione di u squilibrio: u Balance Precision Unit G.CM, u più chjucu u valore hè, u più altu hè a precisione; U periodu di misurazione di sbilanciamentu hè ancu unu di l'indici di rendiment, chì influenza direttamente l'efficienza di a produzzione. U più cortu u periodu di equilibriu hè, u megliu.


Tempu di post: Apr-11-2023